Autor Wątek:  sygnalizacja ksztaltowa  (Przeczytany 8245 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
sygnalizacja ksztaltowa
« dnia: 02 Lipca 2003, 14:31:01 »
Jakisz czas temu rzucilem haslo budowy modeli sygnalizacji
ksztaltowej. Myslalem ze kots to potraktuje jako okazje nauczenia sie
robenia prostych modeli 3D, ale jak nie to trudno -
w kazdym razie informuje ze Olo, nasza lokomotywa 3D,
wzial sie tez za ten temat, jest juz tarcza ostrzegawcza
do ktorej dorobilem wlasnie inc, mam nadzieje ze glowne
sygnaly tez beda w wersji kratownicowej i plaskiej.

[%sig%]

Offline Mateusz Majchrzycki

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
    • http://www.edytorstacji.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: sygnalizacja ksztaltowa
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Lipca 2003, 18:04:36 »
McZapkie napisał(a):
> Myslalem ze kots to potraktuje jako okazje nauczenia sie
> robenia prostych modeli 3D,

Bardzo chętnie, ale najpier musze sobie skombinowac "edukacyjnego" 3DSM. Chciałem spróbować z gmax'em, ale jak zobaczyłem jego rozmiar to zrezygnowałem :(
BTW. Jaką wersję 3DSM moglibyście polecić?

[%sig%]

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 6
Re: sygnalizacja ksztaltowa
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Lipca 2003, 23:39:29 »
Ja bym chętnie robił, ale:
1 - nie mam 3dmax'a
2 - pojęcia nie mam, o co chodzi.

[%sig%]

AK-47

  • Gość
Re: sygnalizacja ksztaltowa
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Lipca 2003, 17:20:10 »
Ja mam 3DSMax'a, ale nic z niego nie rozumiem...ni w ząb ni w dupę. Próbowałem
znaleźć jakieś tutoriale na necie, ale są albo po English'owsku, albo nic z nich nie rozumiem...taki już los porządnego psychopaty :)

Tomek

  • Gość
Re: sygnalizacja ksztaltowa
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Lipca 2003, 21:24:52 »
Ja bym chętnie robił, ale:
1 - nie mam 3dmax'a
2 - pojęcia nie mam, o co chodzi.

--------------------------
Dżyszla


Tomek :)  

(ten sam problem mam co Dzyszla)

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Re: sygnalizacja ksztaltowa
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Sierpnia 2003, 09:15:48 »
AK-47 napisał(a):

> Ja mam 3DSMax'a, ale nic z niego nie rozumiem...ni w ząb ni w
> dupę.

Ja tez posiadam 3dmaxa ver 5 i tez prawie nic z tego nie rozumiem. To jest okrutnie skomplikowane! Dla mnie bomba jest anim8or, ale choc potrafi robic pliki dla 3dstudia to sie chyba do tego nie nadaje:(

[%sig%]
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline KAINE

  • Wiadomości: 113
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: sygnalizacja ksztaltowa
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Września 2003, 23:01:58 »
Mam pytanko jest pewien program do robienia różnych obiektów 3d ale ten program jest dostosowany do Train Symulatora i zapisuje pliki w rozszezeniu .dst  (tak mi sie zdaje) i czy niemożna tego pliku przekształcić na plik 3dmaxa??
Program nazywa sie TSM train sim modeler i jest prosty w obsłudze napewno prostrzy jak 3dmax
CZEKAM NA ODPOWIEDZ :)

Offline Maciu

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
    • http://www.maciu.net
  • Otrzymane polubienia: 1
sygnalizacja ksztaltowa
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Listopada 2003, 11:48:00 »
Mam podobny problem jak wy wszyscy... chcial bym cos sam sprodukowac ale jak otwieram 3d maxa to mi sie odechciewa... ma ktos jakies instrukjce albo turoriale po polsku ???   :?:
Registered Linux user #414397

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
sygnalizacja ksztaltowa
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Listopada 2003, 18:18:36 »
Cytat: "Maciu"
Mam podobny problem jak wy wszyscy... chcial bym cos sam sprodukowac ale jak otwieram 3d maxa to mi sie odechciewa... ma ktos jakies instrukjce albo turoriale po polsku ???   :?:


Instrukcja jest chyba w pudelku ale nie wiem czy jest po polsku
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline Maciu

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
    • http://www.maciu.net
  • Otrzymane polubienia: 1
sygnalizacja ksztaltowa
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Listopada 2003, 18:52:51 »
Panie ET22_RULZ chodzi o to ze po pierwsze, nie stac mnie na orginalnego 3dmaxa, po drugie sa miliony instrukcji i turoriali na necie tylko wszystkie po angielsku... dlatego pytam czy ktos ma po polsku...

pozdro!!
Registered Linux user #414397

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
sygnalizacja ksztaltowa
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Listopada 2003, 20:06:44 »
Juz od dawna mysle o opracowaniu jakiegos tutoriala do max'a. Sam sie dlugo meczylem, a gdyby nie rady OlO_EU, to do tej pory pewnie bym nie wiedzial jak sie pozbyc degenerated triangles  ;) Zabiore sie za to w polowie tygodnia, zobacze co z tego wyjdzie. Na poczatek same proste rzeczy, jakis domek, dokladne tworzenie boxow, przesuwanie vertexow itp. Eksport do t3d. Wiem ze juz cos podobnego jest, ale postaram sie zrobic cos dokladniejszego.
Reaktywacja ?

Offline Maciu

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
    • http://www.maciu.net
  • Otrzymane polubienia: 1
sygnalizacja ksztaltowa
« Odpowiedź #11 dnia: 24 Listopada 2003, 21:28:33 »
Pit niemoge sie doczekac twojego tutorialu do tego czasu bede sam cos probowal... informuj na bierzaco o swej pracy !!

pozdro!! :)
Registered Linux user #414397

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
poradnik 3d
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Listopada 2003, 10:33:42 »
Chcialym niesmialo przypomniec ze na stornie o edycji
jest maly tutorial pokzujacy jak zrobic budynek.