Na wstepie chcialem pogratulowac podejscia do tematu.
Nie da sie zrobic porzadnej trasy bez zwiedzenia jej
gruntownie. No i cieszy to ze jak piszesz,
uklady torowe sa realistyczne - to jest najwazniejsze.
Wiadomo ze nie da rady wszystkich budynkow uwzglednic,
zwlaszcza cywilnych bo to bylyby miliony tekstur i modeli,
ale tory i sygnaly to esencja symulacji kolejowej ;-)
Jesli chodzi nowy engine, to mysle ze bedzie jakis konwerter
ze starego formatu - ale to pytanie do tworcy edytora (Wadim?).
Zreszta taki konwerter mozna zrobic albo za pomoca
skryptow gmax/3dsmax, albo z formatu tekstowego scn,
albo tworca edytora zrobi mozliwosc wczytywania - nie wiem
co latwiej i wygodniej.
Trasa zapowiada sie ciekawie, mam nadzieje ze przedluzysz
kiedys do Koscierzyny bo to piekny odcinek,
acha jesli jestes na liscie edycyjnej to dostales model
To ksztaltowej - przyda sie do Wielkiego Kacka ;-)
Co do wysilku wkladanego w skrypty - problem w tym, ze
gmax ma ograniczenia (duze pliki trzeba eksportowac
na raty), a 3dsmax jak wiadomo kosztuje olbrzymie pieniadze.
Taki natywny edytor z pewnoscia przysporzyłby trasopisaczy,
aczkolwiek calkowity rozbrat z programami 3d nie jest mozliwy -
w czyms trzeba modele 3D np. budynkow przeciez robic.
No i jeszcze jedna rzecz - w takim natywnym edytorze mozna
wiecej pokazac niz tylko linie symbolizujace tory itp.
Co do uniwersalnych tablic - tak, planuje takie cos, ale nie mam
kolejowych fontow, pisalem juz o tym. Widze ze zrobiles takie
napisy, moze zrobilbys teksture ze wszystkimi literami, cyframi
oraz niektorymi znakami . , /
to nie trzeba by robic osobnego modelu i tekstury dla kazdej tablicy.
Pozdr,
MC
[%sig%]