Autor Wątek:  Trasy: Drawinowo; l61+l144 - brakuje samochodów.  (Przeczytany 10140 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ObelixPL

  • Wiadomości: 12
  • Bez Boga ani do proga.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Trasy: Drawinowo; l61+l144 - brakuje samochodów.
« dnia: 10 Sierpnia 2015, 19:41:10 »
Witajcie. Jestem tu po raz pierwszy. Na MaSzynie jeżdżę już od około 2 lat. Jednak jestem absolutnie zielony pod względem programowania tras i ruchu samochodów. Jeśli chodzi o samochody, to chodzi mi zwłaszcza o te, które zatrzymywałyby się przed przejazdami kolejowymi i oby było ich możliwie jak najwięcej. Największą frajdą dla mnie od małego dziecka było jechać długim pociągiem, a przed szlabanami mieć niezły "połów" samochodów.
Przy okazji jeszcze: można byłoby nieco zwiększyć szerokość dróg dla samochodów w scenerii Bałtyk. Jeżeli się spotkają ze sobą np. autobus z ciężarówką, symulator traktuje zaistniałą sytuację jako "wypadek" i droga jest zablokowana. Żaden wówczas samochód, który dojedzie do tego miejsca wypadku, nie pojedzie dalej. Nie ma więc mowy aby za jakiś czas znów stanął pod szlabanem.
Proponuję więc, aby więc, aby na trasach Drawinowo oraz l61+l144 również poszerzyć nieco drogi dla samochodów, aby zabezpieczyć się przed podobnymi sytuacjami z trasy Bałtyk.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam - ObelixPL

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Trasy: Drawinowo; l61+l144 - brakuje samochodów.
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Sierpnia 2015, 19:58:21 »