Robie sobie probne narzedzie do robienia nocnych budynkow (zapalone swiatla). Idea jest taka, ze wczytuje do arkusza teksture, maluje prostokaty majace byc zapalonymi oknami, wciskam przycisk modyfikujacy t3d, ktory dodaje trojkaty. Pierwszy test narzedzia widac na zalaczonym obrazku. Jednak efekt jest taki jaki widac. Nie umiem zrobic uniwersalnej tekstury, ktora mozna byloby nalozyc. Tekstura ta powinna miec jakas przezroczystosc, aby byly widoczne zasloniete okna. Nie wiem tez, czy ide dobra droga tworzac takie narzedzie, oparte na wyzej wymienionej idei, jednak probuje. Prosba: czy moglby ktos stworzyc takowa teksture (uniwerslana) i napisac co ewentualnie zmienic w dodanym submodelu i trojkatach w t3d. W zalaczeniu testowy model z niby swiatlami.
Dodano: 26 Lipca 2015, 17:41:16
Jeszcze dodam uszczegolowiajace pytanie. Jak przy tej konstrukcji dodanych trojaktow powinno wygladac mapowanie tekstury na tych trojkatach? Chodzi mi o te dwa parametry po wspolrzednych wierzcholkow w pliku t3d. Ja nie mam zadnych narzedzi typu 3ds, aby poeksperymentowac.