Dziękuję wszystkim za wyczerpujące odpowiedzi i pomoc. Jednak analizując to wszystko co udało mi się poskładać do tej pory, to jednak będę obstawał przy swoim. Na odcinkach, gdzie dozwolona prędkość szlakowa była większa niż 120km/h gps pokazywał w okolicach 128-132 km/h. Rozpędzanie lokomotywy, które dochodziło do 132km/h później jazda luzem, gdy schodziło do ok 125 km/h znów rozpędzanie w okolicę 130km/h. Na odcinkach z prędkością dozwoloną do 120km/h , gps pokazywał w okolicach 120km/h. Na zwolnieniach gps jednak też nie pokazywał odchyleń takich jak kilka osób tutaj sugerowało. W dniu wczorajszym na znanym sobie szlaku Poznań - Gniezno - Poznań podróżując dwoma pociągami EN76 zrobiłem test tymi samymi telefonami i programami i odchylenia były rzędu 2km/h. Wiem, że może niektórym się narażam tutaj na forum, ale takie wysuwam wnioski na podstawie tego, co udało mi się zebrać. Jeszcze jedno na sam koniec co mnie zastanawia, ale to pewnie da się wytłumaczyć jakoś. Dlaczego ten skład co pisałem na samej górze prowadzi dwóch maszynistów?