Autor Wątek:  nie reaguje na wpisy ?  (Przeczytany 2323 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
nie reaguje na wpisy ?
« dnia: 24 Lutego 2005, 00:47:32 »
Czemu po zmianie wpisów w scenerii symul. nie reaguje na nie???
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Adu none 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic na;
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Adu #1klasa.tga 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic -, bo u mnie po zmianie wpisow symek zaraz sie zamyka i nie mogę zmienic wpisów tych wagonów, wszystkie wagony 1 kl. mam białe? w katalogu - Adu- mam plik tga #1klasa i #1klasa1,?
 Mam tez sciagnienty kat. Adun- Vampirka ze skopiowanymi plikami z tego pierwszego ale to tez nic nie zmienia i window. zamyka mi symka albo resetuje kompa?
Pozdrowienia!!
i jeszcze prosba co oznacza komumikat w scen .ns.  'Abnommal program termination" ?
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline Speed

  • Wiadomości: 36
  • CONTROL - Everybody wants to have it.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
nie reaguje na wpisy ?
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Lutego 2005, 12:47:37 »
W tym wypadku powodów może by kilka.

Po pierwsze dośc często sie zdarza ze modele mają na stałe przypisane tekstury, bo tworca np zapomniał użyc replacableskin przy mapowaniu i w takim wypadku zmiana w scenerii wpisu tekstury
z           ... dynamic PKP/Adu none 112a ...
na         ... dynamic PKP/Adu #1klasa.tga 112a ...
niewiele da bo i tak model ma przypisana na stale swoja teksture.

Po drugie skoro piszesz, że po załadowaniu symka wagony są białe to 100% pewności że nie znaleziono tekstury do nałożenia na model lub gdzies jest błąd we wpisie nazwy tekstury (istotne jest w modelach - w samych plikach t3d - podawanie prawidlowego katalogu w linijce Map: )

Poza tym jeśli zamyka się nagle symek albo wywala błąd to trzeba przejrze wpisy w pliku scenerii czy wszystko jest poprawnie.

Proponuje w starterze w Opcjach zaznaczyc "Zapisywanie informacji o uruchomieniu i przebiegu działania programu" a następnie jak sie nagle zakończy i wyjdzie do systemu to przejrze plik "log.txt" w katalogu głównym symka i po kolei linijka po linijce sprawdzic co sie działo przy ładowaniu.
Wszystko powinno byc zakończone "OK".
Jeśli jest "Failed" tzn ze np tekstura nie zostala załadowana, wtedy trzeba zobaczyc linijke wyzej dokladnie jaki jest katalog pokazany - i ewentualnie poprawic w scenerii lub konkretnym modelu.
Dzięki temu można zobaczy na czym się wysypał symek, bo w ostatniej linijce "log.txt" znajduje sie to, co ostatnie dobrze sie załadowało.
Potem wystarczy już tylko otworzy plik scenerii, wyszukac to co ostatnie dobrze zaladowane i sprawdza niżej w scenerii czy wszytko jest dobrze wpisane. (ładowanie scenerii odbywa się po kolei z .scn)

Komunikat "Abnormal program termination" pojawia sie przy tzw błędach krytycznych, czyli np złe parametry przy ładowaniu modelu albo próba załadowania nieistniejącego modelu, czy tez próba otwarcia scenerii z błędami.

Mam nadzieję, że poprawki będą niewielkie, w razie czego przydadzą się jakies bliższe informacje np. jak wygląda "log.txt"

Pomyślnego poprawiania :)
Speed
Speed is lethal... so be always fast enough to survive.

Grudy-Karolino:
- Sceneria: [█████__] 75%
- Nastawnia Grudy: [█████_] 85%
Modele: [██████_] 95%

Offline tommik

  • Wiadomości: 100
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
nie reaguje na wpisy ?
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Lutego 2005, 19:19:33 »
Ściągnij wszystkie wymagane pliki do ns.scn (masz je podane w oknie przy nazwach tras), a nie wyskoczy Ci Abnormal...

Pozdrowienia