Autor Wątek:  Exe od wersji 470  (Przeczytany 87497 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #60 dnia: 22 Stycznia 2016, 12:43:58 »
Jeszcze kwestia, czy przez ten kwartał yB niczego nie zepsuł i czy integracja z next5 czegoś nie zwali. ;)
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #61 dnia: 22 Stycznia 2016, 13:16:18 »
Krzyśku, jeśli dobrze pamiętam next5 mają tyko dwie osoby, a jedną z nich jestem ja. Więc raczej używasz next4. Next5 różni się od next4 tylko dodaniem wyprowadzenia buczka CA/SHP na PoKeys zgodnie z dokumentacją na stronie Ra.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #62 dnia: 22 Stycznia 2016, 13:55:21 »
Dokładnie, tak jak piszesz. Literówka i sugestia. Ale dodanie wyprowadzenia do buczka jest drobiazgiem i raczej nie ma obawy o problemy z tym związane. Po Keys, myślałem o zrobieniu tego... niestety nie mam warunków na pulpit.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #63 dnia: 24 Stycznia 2016, 21:14:13 »
Już myślałem, że jest dobrze, ale jednak 474 next4 też się wreszcie wysypało. Mam loga, ale niestety nic do życia nie wnosi...

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #64 dnia: 24 Stycznia 2016, 21:17:23 »
No mnie jeszcze ani razu, a na czym zapytam? Bo jak na Kaliskiej, to tam jest takie podejrzane miejsce... Znacie exe które się nigdy nie wywaliło?

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #65 dnia: 24 Stycznia 2016, 21:22:26 »
Na mojej scenerii, Kaliskiej jeszcze nie ściągałem. No nic, zobaczymy, czy to jednorazowy wysyp czy jakaś trwalsza tendencja.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #66 dnia: 26 Stycznia 2016, 23:00:56 »
Z dedykacją dla Stele.
Może to być mocno problematyczny build. Ale jak ktoś na nim Kaliską zrobi to będzie super.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #67 dnia: 26 Stycznia 2016, 23:14:03 »
Grześ, Ty to wiesz jak nie dać komuś pospać...

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #68 dnia: 27 Stycznia 2016, 11:28:56 »
No to Ci jeszcze dorzucam. Mały update. Było już późno i zapomniałem o jednej małej rzeczy.

  Dodano: 27 Stycznia 2016, 14:41:29
Jako, że wygląda stabilnie wrzucam to jako RC1. Wersja z pythonem. Dorzucone wszystkie nowe pliki od exe 470.
To jest kandydat do patcha 16.01/16.02.
Zgłoszone uwagi do działania wskaźników W4 będą robione w następnych wersjach, gdyż nie chce już teraz mieszać w kodzie za bardzo. Chyba, że bardzo tego potrzebujecie to cofnę się do wersji beta.
EXE_475RC1+python
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2016, 23:43:52 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #69 dnia: 27 Stycznia 2016, 23:32:59 »
Jak wchodzę w link to jest komunikat "Strona internetowa jest niedostępna". Testowałem na EU07_next6p1
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #70 dnia: 27 Stycznia 2016, 23:44:36 »
next6p1 nie ma pythona. Już poprawiłem link. Dziwne, że nikt nie zgłosił tego wcześniej.

  Dodano: 28 Stycznia 2016, 16:17:02
Przedstawiam wersję RC2.
Jest to wersja ze zmianami na miarę SPKS.
Wersja z pythonem.
« Ostatnia zmiana: 28 Stycznia 2016, 16:31:40 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #71 dnia: 28 Stycznia 2016, 17:40:59 »
Zniknelo podświetlenie haslera, tzn przesunelo się chyba i brakuje smug reflektorow. To tyle na pierwszy rzut oka. Screeny dwa dla porównania z exekiem z paczki.
« Ostatnia zmiana: 28 Stycznia 2016, 17:49:57 wysłana przez Sawi »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #72 dnia: 28 Stycznia 2016, 17:59:34 »
W paczce masz nową teksturę do smugi.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #73 dnia: 28 Stycznia 2016, 18:11:44 »
W haslerze podejrzewam ten sam problem, co w et22-2k. Masz ten błąd na czymś innym, niż eu07? W paczce na której testowałem exeka mam haslery Tz i w nich problemów nie było.
Mój kanał youtube

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #74 dnia: 28 Stycznia 2016, 18:42:15 »
RC2 wywala się podczas ładowania. Sprawdzane na kilku różnych scenariuszach. Ostatnia linijka w logu: "Loading Python...". Jeden przykładowy log z crasha w załączniku.
Mój konfig: AMD FX-6300, karta graficzna Radeon HD 5850 na sterownikach 14.4 (ostatnie, które nie psują w Maszynie wyświetlania tekstur) i do tego Win 7 Ultimate x64.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #75 dnia: 28 Stycznia 2016, 18:44:59 »
Na moje oko nie masz pobranego folderu z pythonem. Pobierz wersję RC1 i powinno być dobrze.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #76 dnia: 28 Stycznia 2016, 18:47:28 »
Mam pobrany folder z pytonem i mam plik smugi tez. Wypakowane wszystko jak należy. Zwracam honor. Podswietlenie działa ale tylko na same szyny. Az ciężko było je zauwazyc tak znikome jest.

« Ostatnia zmiana: 28 Stycznia 2016, 18:54:34 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #77 dnia: 28 Stycznia 2016, 18:51:05 »
Cytuj
Na moje oko nie masz pobranego folderu z pythonem. Pobierz wersję RC1 i powinno być dobrze.
Teraz wszystko jest ok, dzięki. Rzuciłem się na ostatni link nie patrząc na to, co jest po drodze...

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #78 dnia: 28 Stycznia 2016, 20:19:22 »
Na której lokomotywie testujemy tego pythona?

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #79 dnia: 28 Stycznia 2016, 20:27:58 »
Na każdej dostępnej.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #80 dnia: 28 Stycznia 2016, 21:01:48 »
No dobra ale ta smuga to nic nie oswietla. Z całym szacunkiem, na starej więcej było widać. Poza szynami nic nie oswietla. Nawet podsypki, nic kompletnie. Noca nie da się na tym jezdzic.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #81 dnia: 28 Stycznia 2016, 21:07:10 »
Zauważyłem, że bardzo dużo zależy od atmo (mgły?) i przezroczystości szyby. Niekiedy smuga wali tak, że wskaźników nie da się odczytać a niekiedy prawie jej nie widać na torach.
Mój kanał youtube

Offline trzecia_bateria

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #82 dnia: 28 Stycznia 2016, 21:53:33 »
Jeżeli chodzi o Pythona i wyświetlacze, to ten na 6Dg nie wyświetla mocy silnika- wskazówka na odpowiednim pasku ciągle wskazuje 0 kW. Odnośnie smugi, to wygląda póki co świetnie. Chociaż rzeczywiście mam wrażenie, że świeci o wiele za słabo. Na takim np nocnym Drawinowie można by jechać bez niej.

Ps. Patrząc na FPS zauważyłem ciekawą rzecz. Włączenie smugi- przynajmniej u mnie- nie wpływa na ilość klatek. Czyżby światło było liczone cały czas a jego graficzna reprezentacja pojawiała się dopiero po załączeniu reflektorów przez gracza?

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #83 dnia: 28 Stycznia 2016, 22:16:11 »
Dobra, ostatnia poprawka na dzisiaj. Może przestaniecie przekraczać prędkość po nocy.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #84 dnia: 28 Stycznia 2016, 22:27:44 »
6dg nie ma ekranu na pythonie. Jedyne publiczne pojazdy to ET22-2000 i ST45 (częściowo) a i je musisz sobie znaleźć na forum i nie jestem pewien czy nie są w beta. Byka wrzuciłem sobie w ramach testu na gita. Póki co python obsługuje tylko elektryki. W przyszłości zajmę się spalinówkami, więc jak ktoś ma dokumentację do ich ekranów to poproszę.
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2016, 12:52:04 wysłana przez Sawi »
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #85 dnia: 28 Stycznia 2016, 23:01:54 »
Smuga jest uzależniona od oświetlenia i baterii. Zobacz czy po włączeniu baterii masz różnicę.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #86 dnia: 29 Stycznia 2016, 14:47:51 »
U mnie na wymienionych lokomotywach brak działania wyświetlacza cyfrowego, działa tylko analogowy (wskazówkowy).

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #87 dnia: 29 Stycznia 2016, 15:15:56 »
Zmieniałeś coś w zachowaniu ai przy skanowaniu stopu? Muszę puścić test na starszym dla porównania, ale odpaliłem su45 i gdy widzi W4/semafor to rozpędza się do 20km/h z a=0,1m/s choć droga pozwala na rozpędzenie się do czterdziestki przynajmniej i spokojne wyhamowanie przed.
Zeskanowało wjazdowy (Vn=0) 1300 m przed. Wdrożyło hamowanie. 600 m przed ograniczyło prędkość do 10 km/h. Otrzymał wjazd, ograniczenie przeskoczyło na W4. Toczył się 10 km/h do wskaźnika. Gdy nie widzi żadnego ograniczenia przed sobą, normalnie rozpędza się do rozkładowej (pomijając może dwukrotne skręcenie kieratu przy przekroczeniu dopuszczalnego przyspieszenia podczas rozruchu).
Na next4 skanuje z 2x mniejszej odległości. Prędkość redukuje do 40-30 km/h też w 2x mniejszej odległości od ograniczenia. Albo pominąłeś jakąś wytyczną przyspieszenia hamowania nieuzależnioną w obliczaniu od drogi, albo dalsze skanowanie nie chce współpracować z szamańskich powodów. Na mój problem ze skanowaniem tarczy nie pomogło, wiec jak nie masz koncepcji co poszło nie tak, przywróć stare bez bólu.
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2016, 15:43:11 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #88 dnia: 29 Stycznia 2016, 15:22:37 »
Zgłaszałem, że AI zrobiło się leniwe. Dotyczy także ET22, EN57, nie sprawdzałem EU/P. AI straciło agresywność. To dotyczy także ograniczeń na szlaku.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #89 dnia: 29 Stycznia 2016, 16:20:10 »
Jeszcze jeden problem przyszedł mi do głowy. Obsługa W4 zależy od tego czy skanuje sygnał stop. Zwiększenie odległości może blokować odjazd semaforem na posterunku półtora kilometra dalej. Bezpieczniej cofnąć.
Mój kanał youtube