Autor Wątek:  Exe od wersji 470  (Przeczytany 83718 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #90 dnia: 29 Stycznia 2016, 18:17:01 »
Odjazd z W4 może nie być uzależniony od semafora. I na p.o. powinno się to stosować.
Nie zmieniałem nic jeśli chodzi o zachowanie AI odnośnie hamowania i rozpędzania. Są w zasadzie dwie opcje: przywracam odległość skanowania na starą, lub poprawiał całą logikę odpowiadającą za wyliczanie odległości hamowania na prawidłową.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #91 dnia: 29 Stycznia 2016, 18:31:32 »
Ale są sytuacje gdzie masz stację osłanianą semaforami a dalej podg z semaforami. Zmiana odległości skanowania może zmienić zachowanie w sceneriach.
Mój kanał youtube

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2236
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #92 dnia: 29 Stycznia 2016, 18:35:53 »
Panowie, czy mógłby mi któryś z Was napisać w skrócie co potrzebuję, aby przetestować EXE? Czy trzeba mieć czystą paczkę i wszelkie patche, czy jakieś dodatkowe rzeczy. Z góry dziękuję.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #93 dnia: 29 Stycznia 2016, 18:37:56 »
Ściągasz RC1 http://eu07.pl/userfiles/277/priv-EU07_475rc1p.7z, tam są wszystkie pliki, a potem najnowszy update.

  Dodano: 29 Stycznia 2016, 21:02:12
RC4: poprawka na kierpocia kiedy widzimy dwa semki naprzód.
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2016, 21:02:12 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #94 dnia: 29 Stycznia 2016, 21:20:14 »
Odpaliłem kaliską posp. Wyciek pamięci po starcie scenerii.
Końcówka loga:TableUpdate: semaphor zwk_n_sem_info passed
TableUpdate: semaphor zwk_n_sem_info passed
Drugie uruchomienie. Popracowało kilka sekund, w w momencie włączenia ai ponownie wyciek.
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2016, 21:28:32 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #95 dnia: 29 Stycznia 2016, 21:38:00 »
Poprawka
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1307
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #96 dnia: 29 Stycznia 2016, 21:50:04 »
A czemu nie działa cyfrowe wyświetlanie prędkości w ST45, ET22-2xxx, EU07-15xx? Czy brak mi jest jakichś plików? Traxx działa na tym exe.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #97 dnia: 29 Stycznia 2016, 21:56:48 »
A na RC3 ci działało?
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #98 dnia: 29 Stycznia 2016, 21:58:35 »
ET22 działa. EU07-15xx nie ma ekranu na pythonie.
Na kaliskiej wywala w tym samym miejscu niestety.
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2016, 22:06:26 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1307
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #99 dnia: 29 Stycznia 2016, 22:12:37 »
ET22 mi nie działa z paczką z pythonem i najnowszym exe. Od samego początku mi nie działa, tylko traxx. Może jakichś plików nie mam od ET22 i reszty tego typu.
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2016, 22:16:57 wysłana przez klimczok_mk »

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #100 dnia: 29 Stycznia 2016, 23:05:19 »
Aktualny byk https://github.com/antonisauren/ekran_et22-2000/archive/master.zip ST45 masz w wątku mamuta w BT i musisz sobie sam dostosować do paczki.
Mój kanał youtube

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1307
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #101 dnia: 29 Stycznia 2016, 23:39:39 »
Dzięki stele teraz działa. A jak taki wyświetlacz cyfrowy dorobić do EU07-15xx?

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #102 dnia: 30 Stycznia 2016, 00:00:58 »
Jeszcze jednak poprawka. Tym razem już powinno być ok.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #103 dnia: 30 Stycznia 2016, 14:25:54 »
Nie wysypuje. Kierpoć działa. Odległości skanowania zmniejszyłeś, bo nie widzi Retkini z Kaliskiej, ale nadal się toczy jak widzi stój w oddali. I na manewrach i przy stawaniu na W4. Również przy ograniczeniu nie do zera nie rozpędza się jeśli zeskanuje je przed osiągnięciem rozkładowej. Widząc dwudziestkę kilometr za przystankiem będzie się tak do niej toczył.
---------
Czekanie na przystanku przy spóźnieniu działa. Przez zachowanie ai ciężko sprawdzić czy przy jeździe planowej odjazd jest równo o czasie.
---------
Wstawiłem trzy ukrotnione dragony w celu testu programacji świateł. Wysypuje przy starcie. Pojedynczy działa. Na traksie to samo. Na branchu dp działa. W turbokiblu (też ukrotniony asynchron, to chciałem porównać) wysypuje na ekranie. TypeError: %d format: a number is required, not float choć na dp ładnie ucina do części całkowitej.
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2016, 18:10:13 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #104 dnia: 30 Stycznia 2016, 14:44:29 »
Nie ma sensu powtarzać, więc potwierdzę to, co napisał @Stele.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #105 dnia: 30 Stycznia 2016, 21:16:18 »
To jest ciekawe bo odległości nie zmniejszałem. Opóźnienia na W4 też nie wstawiałem (jest bodajże 5 sekund w jednym miejscu zdefiniowane).
Co do ukrotnienia asynchronów to bladego pojęcia nie mam. Podeślij tego kibla to sprawdzę najierw jedno. Potem zobaczymy co z dragonem.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #106 dnia: 01 Lutego 2016, 19:40:29 »
Zmiany yB psują woltomierz prądnicy w spal-ele. Porównałem 471 i 471 z jego zmianami i wskaz ani drgnie.
Mój kanał youtube

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2236
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #107 dnia: 01 Lutego 2016, 19:44:33 »
Panowie, niech ktoś sprawdzi ET22-20xx. Na najnowszym EXE nie uruchamia mi się ekran pokładowy, jest tylko wskazówka z prędkościomierza.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #108 dnia: 01 Lutego 2016, 20:11:34 »
Na najnowszym jest już dobrze. To była wina trybu renderowania nowej smugi.
Mój kanał youtube

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2236
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #109 dnia: 01 Lutego 2016, 20:12:15 »
Sprawdzałeś? Mi na najnowszym właśnie nie funga.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1307
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #110 dnia: 01 Lutego 2016, 20:22:36 »
@Stele a na traxxie za pomocą kombinacji klawiszy shift+u można załączać różne warianty reflektorów lokomotywy?

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2236
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #111 dnia: 01 Lutego 2016, 20:34:20 »
Dobra, zassałem od Antka link, gdzie były pliki z tej 22-20xx. Mając ustawioną godzinę na 10:30 działa bez zarzutu. Jest przekłamanie między prędkością na komputerze a na prędkościomierzu oraz w amperarzu. Ale, po zmianie godziny na nocną i załączeniu komputera mam taki efekt. Pierwszy screen to jest komputer pokładowy wyłączony, a na drugim załączony. Efekt - jakbym brak tekstury ekranu.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #112 dnia: 01 Lutego 2016, 20:38:37 »
Ja to przestaje ogarniać. W tej chwili exe jest nie do użytku. Wywala na zmianie kabiny i od dwóch dni próbuję znaleźć gdzie. Przy tym brak wyświetlania przyrządów w nocy nie jest specjalnie istotnym problemem.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2236
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #113 dnia: 01 Lutego 2016, 20:42:51 »
Okej, ja tylko zgłaszam co zauważyłem i uważam za błąd.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #114 dnia: 01 Lutego 2016, 20:57:02 »
Mi ekrany/haslery fungają po zmianie trybu blenda smugi.
Klimczok: Tak, Shift+u/u. Tabelka jest do poprawy i trzeba pokręcić by zadziałało choć pierwsza pozycja to świecenie, ale jakoś działa.
-------------------
Trzeba dojść co się sypie w 475. W tym celu dodaję do działającego 471asynch pojedyncze commity firleja. W załączniku pierwsze cztery testowe exeki. Pierwsza cyfra to liczba porządkowa commita (testujemy od najstarszej), potem gitowe id commita którego zawiera.
Bezrangowych proszę o przetestowanie 475 i znalezienie sytuacji w której się wysypuje a potem odtworzenie jej na załączonych. Ponoć coś ze zmianą kierunku w ezt. Nie znam szczegółów. Rangowych proszę o wstawienie ukrotnionych asynchronów. W 475 wysypuje na starcie w takiej sytuacji.

Do 4_d3ab168499797b63fda00fd68105d460061cb3df.exe działa dobrze. Zauważyłem nową prawidłowość. Wysypuje dopiero po ukrotnieniu trzech pojazdów. Dwa ukrotnione działają.
« Ostatnia zmiana: 10 Lutego 2016, 23:30:32 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #115 dnia: 10 Lutego 2016, 23:33:05 »
Czyli przechadzanie się pomiędzy kabinami działa?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #116 dnia: 10 Lutego 2016, 23:36:16 »
Wstawiłem dwa dragony. Nic nie wysypuje, po wymuszeniu mostka można latać tam i nazad. Trzy powodują wyciek pamięci zaraz po uruchomieniu symulacji.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #117 dnia: 11 Lutego 2016, 06:03:06 »
Na gołym 471asynch też?
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #118 dnia: 11 Lutego 2016, 07:44:42 »
Nie, na gołym 471asynch nie zauważyłem żadnych błędów. Na tym z dodanymi pierwszymi czterema twoimi commitami pobieżnie też nie. Błąd z ukrotnieniem mam dopiero w 475.
Mój kanał youtube

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe od wersji 470
« Odpowiedź #119 dnia: 11 Lutego 2016, 08:13:36 »
Dziwne. Ostatni commit przed nałożeniem poprawek yB działał. Jak testowałem wersję yB to mi wywalało, więc nie wiem jak tobie może działać (składam zwykłego kibla).
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es