Autor Wątek:  Apel o stworzenie postaci ludzikow.  (Przeczytany 7090 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« dnia: 04 Stycznia 2015, 04:46:10 »
Czesc koledzy,
Poniewaz jakis czas temu zrobilem polautomat* do wstawiania ludzikow przede wszystkim na peronach, zwracam sie z prosba, o stworzenie modeli ludzikow badz tekstur do juz istniejacych w MaSzynie. Klony na peronach, dziwnie wygladaja.
Jakis czas temu przeszukiwalem fora o sciagniecie za darmo gotowych modeli. Cos kiedys znalazlem, ale byly one w formacie *.max. Ja niestety nie dysponuje zadnymi narzedziami, ktore umozliwilyby konwersje na moim sprzecie do formatu *.t3d
Mam swiadomosc ograniczen, ktore naklada prawo np. wykorzystanie czyjejs twarzy w naszym symku, ale licze na Wasza inwencje :)
Wiem, ze Ra robil proby z animowanymi postaciami, mnie jednak chodzi o nieruchome postacie.
Wiem takze, ze macie jakies swoje priorytety maszynowe, mimo wszystko, apeluje o to, moze cos sie uda Wam zdzialac w tym temacie.
Dzieki

*
link do video prezentacji
&gl=PL&hl=pl&client=mv-google
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2015, 04:52:51 wysłana przez Banita-m »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Stycznia 2015, 10:07:40 »
Kiedyś szukałem postaci po katalogach darmowych modeli, ale one miały tekstury zaszyte tekstury w pliku max + trzeba by je skalować. Jednak znalazłem program o nazwie makehuman. Program generuje postać w pozycji nogi złączone, ręce pod kątem prostym w bok. Do tego potrzebna jest osoba która umie obsługiwać blender i uruchamiać przeznaczone do niego narzędzia, żeby umiała powyginać postać do realnych pozycji.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Stycznia 2015, 12:30:16 »
Tutaj proszę przykład model z MakeHumana przekonwertowany do Blendera i powyginany. Tylko to coś się nie chce skalować (albo ja nie potrafię). I trzeba było to sprawdzić czy po konwertowaniu na .3ds a później .t3d model się nie posypie.
* W załączniku model przekonwertowany do .3ds .
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2015, 12:46:40 wysłana przez Pierog_SU42 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Stycznia 2015, 15:11:51 »
Tzn skalę można ustawić już w make human. Jaką masz skalę w ustawieniach blendera?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Stycznia 2015, 17:37:28 »
Wyglada jak moja matematyczka. A ogolnie to takie modele najpierw trzeba odchudzic, chyba latwiej poszukac na tej stronie skad byly brane modele ludzi ktore mamy w maszynie.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Stycznia 2015, 23:06:52 »
Tutaj proszę przykład model z MakeHumana przekonwertowany do Blendera i powyginany. Tylko to coś się nie chce skalować (albo ja nie potrafię). I trzeba było to sprawdzić czy po konwertowaniu na .3ds a później .t3d model się nie posypie.
* W załączniku model przekonwertowany do .3ds .
Spoko, przyda się w sam raz do animacji dobiegających na ostatnią chwilę. ;)

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Stycznia 2015, 23:10:31 »
A nie chcecie zrobić animowanych ludzików, bo?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Stycznia 2015, 23:15:03 »
Swego czasu o tym pisałem, jednak powtórzę raz jeszcze. Jestem w posiadaniu kompletnego podręcznika do Blendera.
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2015, 23:16:47 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #8 dnia: 04 Stycznia 2015, 23:52:40 »
Ra, bo moze jest wiecej pie..
Jesli upierasz sie o ruchome, stworz wlasny apel ;)

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Stycznia 2015, 11:23:21 »
A nie wystarczy przygotować więcej tekstur na istniejący model ludzika? Działa, chodzi i wogóle - no to w czym problem?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #10 dnia: 05 Stycznia 2015, 13:36:58 »
muri, a przeczytales dokladnie moj pierwszy post?
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2015, 13:54:31 wysłana przez Banita-m »

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #11 dnia: 05 Stycznia 2015, 21:37:02 »
No ja przez klony rozumiałem te same modele z tymi samymi teksturami- stąd pomysł żeby tylko tekstury dorobić. NVM.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Apel o stworzenie postaci ludzikow.
« Odpowiedź #12 dnia: 05 Stycznia 2015, 21:51:18 »
Mnie tez NVM, ale dobrze zrozumiales jesli chodzi o klony, jednak nie doczytales a napisalem w pierwszym poscie, ze urzadzaja mnie takze nowe tekstury do istniejacych ludzikow.
Stad moje pytanie skierowane do Ciebie.
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2015, 21:57:11 wysłana przez Banita-m »