Autor Wątek:  Edytor Scenerii SCENedit  (Przeczytany 3919 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Edytor Scenerii SCENedit
« dnia: 05 Listopada 2014, 23:07:17 »
Robi wrażenie edytor @PEKAPA czy mój?

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Listopada 2014, 23:10:32 »
Oba.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Listopada 2014, 23:42:51 »
Robi wrażenie :). Mam tylko pytanie czy to jest na openglu i jesli tak, to jak sobie radzi ze spadajaca precyzja float podczas wzrostu oddalenia od punktu 000 osi?

Obecnie wykorzystywany jest tylko zwykły Canvas, edytor niedługo zyska możliwość modelowania budynków - tam będzie użyty wspomniany OGL.

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Listopada 2014, 16:21:11 »
To wiem, bo przed chwilą to pisałeś... Pytałem @PEKAP.

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1149
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 763
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Listopada 2014, 20:21:31 »
@Szy_mat, po co udostępniać coś, co jest całkowicie bezużyteczne?
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Listopada 2014, 21:04:25 »
Może przeczytasz jeszcze raz wszystko od początku. Każdy stosuje inną filozofię programowania, inny język i inny framework. Jak widzisz połączenie czegoś takiego? Nie programuję dużo, ale wiem że to karkołomne zadanie.

  Dodano: 06 Listopada 2014, 21:05:41
A tak z innej beczki, straszliwie trudne jest połączenie możliwości Microstation, AutoCada, 3DSmaxa i zrobienie z tego edytora wysiwyg.
« Ostatnia zmiana: 06 Listopada 2014, 21:05:41 wysłana przez pol102 »

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Listopada 2014, 22:09:20 »
Świetny pomysł! Mam jeszcze lepszy - może Ty przeczytasz jeszcze raz mojego posta? Czy ja gdzieś pisałem o integrowaniu już napisanego kodu? Nie. Mi chodziło tylko o spożytkowanie WYSIŁKU włożonego przez trzech (jak dotąd, bo może ktoś jeszcze zrobi jakiś "coming out") autorów... Może napiszę jaśniej żebyś ogarnął: chodziło mi o hipotetyczną sytuację, że wsiadamy do DeLorean'a, i cofamy się o powiedzmy rok czy dwa. Autorzy dogadują się "hej zróbmy edytor scenerii". No i robią. Mija rok czy dwa - Koniec! - teraz mamy już
(...)całkiem wypasiony i używalny edytor... (...)
Sielanka! Oczywiście wiem że to nierealne, ale dalsze iście "każdy swoją drogą" to niestety marnotrawstwo wysiłku. Więc może by zebrać się, popatrzeć kto co ma jak zrobione, wybrać najbardziej perspektywiczny - i robić go dalej wspólnie? Wiadomo - żal porzucić coś w co włożyło się już jakiś wysiłek, ale efekt końcowy chyba będzie lepszy w takim wariancie. I to mniej więcej kryło się w
Może to przemyślcie?
Tak wiem, że offtop. Więcej już nie będę. Howgh!
« Ostatnia zmiana: 06 Listopada 2014, 22:22:00 wysłana przez muri »

Offline Technik

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Edytor Scenerii SCENedit
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Listopada 2014, 10:14:15 »
Pomysł nawet niezły, jeżeli ktoś chce mi pomóc przy edytorze to zapraszam na PW.

Wydzielam wiadomości, które odbiegały od wątku.
Benek
« Ostatnia zmiana: 07 Listopada 2014, 11:12:48 wysłana przez Benek »