Ogólnie przecież połączeń z WRG do Wawy jest więcej i to kategorii IC. Wiem, że Dart'ami niektórzy nie lubią jeździć, ale oferta jest! Nie bronię PKP IC i nie mam w tym interesu, ale gdyby każdy z Was posiadał w swojej flocie tylko 20 x ED250 i chciał obsłużyć całą PL, to niestety nie da się tego zrobić, bo taboru jest za mało. Czy tak ciężko to dostrzec? Absurdy, absurdami, ale proponuję zamienić się w organizatora przewozów i wtedy szybko się okaże z czym trzeba się zderzyć: na planecie pt. PKP PLK pojawia się nie tylko PKP IC, ale wielu innych przewoźników pasażerskich i każdy chce mieć dobre godziny, dobre czasy przejazdu, fajne relacje, ale głównie w dużych węzłach jest to ciężko pogodzić. Dlatego też organizowane są "konferencje krawędziowe", które mają ustalić, który przewoźnik kiedy i na jak długo zajmie daną krawędź peronową... To są już szczegóły, ale ze szczegółów świat się składa. Aha, do Wawy mamy jeszcze EIC, jeśli ktoś nie lubi IC... I jeszcze jedna myśl, czy gdyby ED250 jeździło co 2h to czy miało by wszędzie (WRG - WAC) frekwencję? Pociągi nie uruchamia się dla idei i muszą coś zarabiać, a nie wozić muchy.