Autor Wątek:  Wydzielone z: Postępy przy pracach w ZNTK...  (Przeczytany 10427 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 845
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 272
Wydzielone z: Postępy przy pracach w ZNTK...
« dnia: 27 Lipca 2014, 11:24:59 »
Podpowiem tylko, że najlepiej pisać pismo do oddziału PR, który utrzymuje EU07P-2000, a nie do dyrekcji w Warszawie na Wileńskiej.
Z innej beczki dodam, że warto pisać do przewoźników różne pisma o wszelakie zgody, bo tam także są zwyczajni ludzie i bardzo często pozytywnie załatwiają sprawy. Czasy zakazów minęły i ludzie na kolei bardzo się zmienili w większości. Pisać można nawet o wyrażenie zgody na jazdę w kabinie lokomotywy, ale prawda jest też taka, że prośba musi być fajnie i mądrze napisana...;)

Wydzielam offtopic.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 14:45:06 wysłana przez Rozi »
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Lipca 2014, 11:25:35 »
Podpowiem tylko, że najlepiej pisać pismo do oddziału PR, który utrzymuje EU07P-2000, a nie do dyrekcji w Warszawie na Wileńskiej.
Z innej beczki dodam, że warto pisać do przewoźników różne pisma o wszelakie zgody, bo tam także są zwyczajni ludzie i bardzo często pozytywnie załatwiają sprawy. Czasy zakazów minęły i ludzie na kolei bardzo się zmienili w większości. Pisać można nawet o wyrażenie zgody na jazdę w kabinie lokomotywy, ale prawda jest też taka, że prośba musi być fajnie i mądrze napisana...;)

Oczywiście, w stu procentach się z Tobą zgadzam, ale ja pisał pisma nie będę, bo to leży w zakresie obowiązków Wydziału Promocji. Napisałem o tym tutaj, żeby uświadomić kolegom z WP, że to nie jest wielka sztuka, wystosować odpowiednie pismo i wyznaczyć osobę, która zadanie zdobycia materiałów wykona. Czekamy obecnie na reakcję Wydziału Promocji, ot wielka szansa, żeby się wykazać.
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 11:28:21 wysłana przez PanMechanik »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9054
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Lipca 2014, 11:30:44 »
Dzięki Mariusz o to mi chodziło. Nie bardzo miałem pomysł jak ubrać to w słowa. Według mnie niepotrzebny jest jedynie ten naskok na WP. Ja od siebie jedynie dodam, że model tv papugi został dziś przeze mnie przygotowany pod wnętrze. Jeszcze kwestia tekstury no i kabina. Póki co tymczasowo posiada tą z 303e_b.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Online Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 845
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 272
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Lipca 2014, 11:34:21 »
Chciałbym zwrócić uwagę na to, że idea samego Symulatora MaSzyna może być kluczem do sukcesu w zdobywaniu oficjalnych materiałów. Należy jedynie konkretnie uzasadnić potrzebę zdobycia materiałów + podesłanie kilka screenów. Nie jesteśmy przecież... terrorystami;) 
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Lipca 2014, 11:38:13 »
Według mnie niepotrzebny jest jedynie ten naskok na WP.

Piotrek, to nie jest żaden naskok. To tylko próba zmotywowania chłopaków z Wydziału Promocji do podjęcia działań. Kolega @Jaco napisał:

Cytuj
Z innej beczki dodam, że warto pisać do przewoźników różne pisma o wszelakie zgody, bo tam także są zwyczajni ludzie i bardzo często pozytywnie załatwiają sprawy. Czasy zakazów minęły

I dlatego uważam, że jeśli chłopacy wykazali by inicjatywę, to nie tylko projekt EP07P ruszył by z miejsca, ale i wiele innych projektów, które stoją od X czasów z powodu braku materiałów.

Offline PiterCC

  • Wiadomości: 211
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Lipca 2014, 11:54:23 »
W kontaktach z PR-ami można wykorzystać takie referencje, jak symulator EN57 w PR Lublin hulający na MaSzynie.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Lipca 2014, 12:12:52 »
Tylko, że gdybyśmy mieli iść tym tropem i aby dostać się do lokomotywy danej spółki, to zajęłoby to tyle czasu, że odechciałoby się robić kabinę. Większość naszych kabin jest zrobiona z fotek, gdzie były jakieś dni kolejowe, maszyniści wrzucili ze służby czy pasjonaci którzy mają możliwość wejścia na lokomotywę. Myślę, że nacisk na WP jest nie na miejscu, dlaczego? Tworzymy symulator, jesteśmy na bieżąco z tym, co ktoś wrzuci w testy. Wiadomo, nam w jakimś stopniu też zależy, aby symulator się rozwijał i szedł do przodu. A to bardziej userom z zewnątrz zależy, żeby wsiąść do papugi, traxxa, dragona, etc. Dlatego wydaje mi się, że apel na fejsuku na skalę większą (tak jak napisałeś 3,5k osób) jest wystarczający. I na koniec bym dopisł coś a'la: "To od Was zależy czy dodatek wyjdzie w sierpniu, czy w grudniu''. Nie każdy ma czas, aby testować dodatek, który wymaga 10 minut, a co dopiero pisanie pism do spółek po to, aby zrobić dwa zdjęcia. A nie wierzę, że na forum czy na fejsie nie ma osób, które nie mają dojścia do taboru co możemy zobaczyć po zdjęciach typu ''ja w kabinie...''. Dlatego, skoro wszystko jest skończone do papugi, a brakuje paru elementów, to poczekajmy, aż znajdzie się bohater, który podeśle te zdjęcia i wtedy się wyda model w 100% kompletny. Nie róbmy błędu, że będziemy się prosić ludzi bo nie tędy droga.
Izabela Łęcka była...

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4512
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Lipca 2014, 12:17:26 »
Tworzymy symulator, jesteśmy na bieżąco z tym, co ktoś wrzuci w testy. Wiadomo, nam w jakimś stopniu też zależy, aby symulator się rozwijał i szedł do przodu. A to bardziej userom z zewnątrz zależy, żeby wsiąść do papugi, traxxa, dragona, etc. Dlatego wydaje mi się, że apel na fejsuku na skalę większą (tak jak napisałeś 3,5k osób) jest wystarczający.
W każdej dobrowolnie zawiązanej grupie musi być ktoś, kto będzie koordynował pracę i wydawał rozkazy/sugestie/cokolwiek. Jeśli wszystkim nam zależy na dobru wspólnym to musimy się z tym godzić.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Lipca 2014, 12:31:11 »
@Woku - Jeśli Wydział Promocji nie ma czasu na pisanie pism w sprawie zdobycia materiałów pomocnych w tworzeniu - proponuję wyznaczenie osoby, która takowe sprawy będzie załatwiać. Mydlenie oczu, że nikt pism nie pisze, bo się obawia, bo nie może napisać pisma w imieniu i pod logiem symulatora, jest trochę oklepane. Wcale nie trzeba motywować pisma tym, że zdjęcia są potrzebne do stworzenia tekstury, modelu, etc. Wystarczy inwencja i inicjatywa. Siadam, piszę, wysyłam i czekam na odpowiedź. To nic trudnego, a jeśli sugerujesz mi, że poruszyłem tę kwestię, tylko po to, ażeby zasiąść za wirtualnym nastawnikiem papugi ... To polecam spacer po świeżym powietrzu. Tak dla ostudzenia. Zrobiłem to tylko dla Piotrka, bo się chłopak naślęczał nad projektem, a teraz go trafia, bo czeka i czeka, idąc Twoim tokiem rozumowania powinien czekać nadal? Ile? Miesiąc? Trzy? Nie no, przepraszam, ale taki niedokończony projekt, tylko blokuje następne projekty, więc gdzie tu mowa o rozwoju symulatora?

Nie rozumiem podejścia coponiektórych użytkowników forum. Siedzisz, nie robisz nic, oczekujesz na kolejny dodatek - źle, bo w mniemaniu twórców jesteś oczekiwaczem, a z drugiej strony, próbujesz brać sprawy w swoje ręce, zaczynasz działać, motywować ludzi do sprawnego i w pełni legalnego pozyskiwania materiałów - też źle, bo zaraz na forum znajdą się maruderzy, którzy skutecznie gaszą Twój zapał i entuzjazm. Nie rozumiem. Zamiast iść razem, równym krokiem w stronę postępu i rozwoju (na czym wszystkim nam najbardziej zależy), stoimy w martwym punkcie, a jeśli ktoś wyrwie się przed szereg (w dobrych intencjach, rzecz jasna) to momentalnie jest szarpany za rękaw i spychany, z powrotem ... Daleko w tył. Tak daleko nie zajdziemy.

Online Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 845
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 272
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Lipca 2014, 12:39:54 »
Tylko, że gdybyśmy mieli iść tym tropem i aby dostać się do lokomotywy danej spółki, to zajęłoby to tyle czasu, że odechciałoby się robić kabinę.

To ma być alternatywa, aby ruszyć temat z miejsca.

Większość naszych kabin jest zrobiona z fotek, gdzie były jakieś dni kolejowe, maszyniści wrzucili ze służby czy pasjonaci którzy mają możliwość wejścia na lokomotywę.

OK, ale widać nie zawsze jest możliwość na takie akcje... Poza tym DTK są... raz w roku! Nie powinieneś używać takiego argumentu! Cały czas jestem za tym, aby dotrzeć do przewoźników i to jest najprostsza droga!

Dlatego wydaje mi się, że apel na fejsuku na skalę większą (tak jak napisałeś 3,5k osób) jest wystarczający.

Uważam, że takie podejście jest bierną postawą! F nie jest tak mocny, aby zmusić/zmotywować kogoś do działania!

Na zakończenie: nikt nikogo nie pogania.

Nie krzycz. Nie musisz co zdanie używać wykrzyknika.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 13:27:53 wysłana przez Rozi »
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4512
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Lipca 2014, 12:44:43 »
Trzeba mieć jaja i to napisać. Ewentualnie treść pisma skonsultować z pozostałymi z wydziału promocji i administracji. Z całym szacunkiem @Woku ale jeśli będziemy uprawiać takie *** to nie ruszymy z miejsca wcale. Jak najbardziej popieram inicjatywę Mechanika.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Lipca 2014, 12:49:55 »
(...)a jeśli sugerujesz mi, że poruszyłem tę kwestię, tylko po to, ażeby zasiąść za wirtualnym nastawnikiem papugi ... To polecam spacer po świeżym powietrzu.
Gdzie wyczytałeś, że sugeruję Ci jazdę za wirtualnym nastawnikiem? Więc proszę Cię, nie rób z igły widły.
@Jaco, może i DTK są raz w roku, ale zawsze można z tego wyciągnąć jakieś materiały. W każdym razie nie zamierzam się kłócić bo nie tędy droga. Będę kiedyś w okolicach, gdzie jeżdżą EP07P to zapukam, zapytam, zrobię zdjęcie. Póki co Rybnik może Was obdarować ST44, ET22, EU07, ET41/42, SM42 oraz ST48. I jeszcze pytanko, gdzie można złapać EP07P? Gdzie to odstawiają, gdzie to jeździ, etc?
Izabela Łęcka była...

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 3918
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Lipca 2014, 12:50:46 »
Cytuj
@Woku - Jeśli Wydział Promocji nie ma czasu na pisanie pism w sprawie zdobycia materiałów pomocnych w tworzeniu - proponuję wyznaczenie osoby, która takowe sprawy będzie załatwiać.
Czas jest. Ja kontaktowałem się z SKM Warszawa (kabina 14we), Warszawską Koleją Dojazdową (kabina EN94) i Przewozami Regionalnymi (E163). Zawsze z pozytywną odpowiedzią, materiały na kabiny tych pojazdów są. Już bym dawno też załatwił legalny wstęp do "papugi", ale nie mam niestety czasu żeby wybrac się na zdjęcia. Podejrzewam, że i tutaj Przewozy Regionalne by nas wsparły. Trzeba jedynie dopracowac szczegóły dot. fotografowania: kto by się tym zajął, gdzie i kiedy.
Z MaSzyną od PC2009 (eu07-160110). | 11 lat z MaSzyną! | Skrypty 3dsMax
PKP Intercity BZW
Pozdrawiam, Maciej.

Sprawy pilne - pisać na PW na Forum.

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Lipca 2014, 12:51:29 »
Pojawił się bardzo ciekawy termin - spychotechnika - mianowicie, co zrobić, żeby zrobić, ale się nie narobić, niestety takie podejście, że taki "ja" jako twórca siedzę i czekam, aż znajdzie się, ktoś kto pobiegnie na stację, i będzie się płaszczył przed załogą elektrowozu, żeby wykonać kilka fotek do dobrego nie doprowadzi. Ja w dalszym ciągu nawołuję do tego, by zacząć załatwiać takowe tematy, poprzez kontakt pisemny z daną spółką i o zdobywanie materiałów legalnie, mając pozwolenie. Piszę do PR o zgodę, PR odpowiada, wyraża zgodę, drukuję sobie ją, i wtedy idę na stację (pewny, że wrócę do domu z potrzebnym mi materiałem). I chociaż nie muszę się przed nikim płaszczyć. Moim zdaniem na taką odpowiedź ze spółki nie czekał bym dłużej niż siedem dni (to już tak na wyrost), a na ósmy dzień miał bym potrzebny materiał, kolega @Woku, szybko się zniechęcasz, skoro twierdzisz, że zanim doczekał byś się na pozwolenie, to odechciało by Ci się tworzyć dodatek.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 3918
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Lipca 2014, 12:51:56 »
Zacznijmy od tego: gdzie te lokomotywy jeżdżą (stacje krańcowe) i kto miałby czas na dokładne sfotografowanie kabiny.
Z MaSzyną od PC2009 (eu07-160110). | 11 lat z MaSzyną! | Skrypty 3dsMax
PKP Intercity BZW
Pozdrawiam, Maciej.

Sprawy pilne - pisać na PW na Forum.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Lipca 2014, 12:53:47 »
Bo wiem, jaka jest biurokracja w kolejowej spółce. Łaskawie czekałem na papierek o przyjęcie co CARGO. Więc się boję pomyśleć, co by było, gdyby w sprawie MaSzyny poszło pismo. No, ale może co spółka to inne podejście.
Izabela Łęcka była...

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 3918
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Lipca 2014, 12:57:09 »
Przyjęcie do pracy a udostępnienie kabiny to dwie różne sprawy, nie ma co porównywac.

Sprawa jest prosta. Napiszcie (ktoś) gdzie te lokomotywy OBECNIE kursują, kiedy (na 2 tygodnie naprzód) macie czas na sfotografowanie lokomotywy oraz kto się tego podejmie. Ja postaram się załatwic wszelkie wstępy.
Z MaSzyną od PC2009 (eu07-160110). | 11 lat z MaSzyną! | Skrypty 3dsMax
PKP Intercity BZW
Pozdrawiam, Maciej.

Sprawy pilne - pisać na PW na Forum.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #17 dnia: 27 Lipca 2014, 12:58:44 »
Maciek jesteś w błędzie. Pismo jest pismo. Skoro byli wstanie odłożyć ''na potem'' sprawę przyjęcia, to sobie pomyśl, co by było jak poczytali pismo: ''Zwracam się z prośbą o udostępnienie lokomotywy ..... do zdjęć w celu.....". Ale dość offtopa, jak Maciek, dajcie info, co gdzie jeździ, o której. Mam daleko, ale może ktoś z znajomych będzie miał blisko i dałby radę.
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 12:59:57 wysłana przez Woku »
Izabela Łęcka była...

Online Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 845
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 272
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #18 dnia: 27 Lipca 2014, 13:01:19 »
@Woku: nie podchodź do tematu jako kłótnia i czepialstwo! Uważam, że nasze uwagi są po to, aby Cię lub kolegów zachęcić do działania i szukania rozwiązania, aby zdobyć szybciej lub inaczej odpowiednie fotki. Z moich obserwacji wynika, że EP07P pojawiają się m.in na Śląsku, Dolnym Śląsku i w Wielkopolsce i pewnie utrzymywane są w sekcji PR w Toruniu, tam gdzie Persching'i E163. 
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 13:02:49 wysłana przez Jaco »
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4512
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #19 dnia: 27 Lipca 2014, 13:01:47 »
Maciek jesteś w błędzie. Pismo jest pismo. Skoro byli wstanie odłożyć ''na potem'' sprawę przyjęcia, to sobie pomyśl, co by było jak poczytali pismo: ''Zwracam się z prośbą o udostępnienie lokomotywy ..... do zdjęć w celu.....". Ale dość offtopa, jak Maciek, dajcie info, co gdzie jeździ, o której. Mam daleko, ale może ktoś z znajomych będzie miał blisko i dałby radę.

Ja kontaktowałem się z SKM Warszawa (kabina 14we), Warszawską Koleją Dojazdową (kabina EN94) i Przewozami Regionalnymi (E163). Zawsze z pozytywną odpowiedzią, materiały na kabiny tych pojazdów są.

Coś tu się nie zgadza z Twoją tezą, @Woku
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #20 dnia: 27 Lipca 2014, 13:02:59 »
Maciek jesteś w błędzie. Pismo jest pismo. Skoro byli wstanie odłożyć ''na potem'' sprawę przyjęcia, to sobie pomyśl, co by było jak poczytali pismo: ''Zwracam się z prośbą o udostępnienie lokomotywy ..... do zdjęć w celu.....". Ale dość offtopa, jak Maciek, dajcie info, co gdzie jeździ, o której. Mam daleko, ale może ktoś z znajomych będzie miał blisko i dałby radę.

Ja kontaktowałem się z SKM Warszawa (kabina 14we), Warszawską Koleją Dojazdową (kabina EN94) i Przewozami Regionalnymi (E163). Zawsze z pozytywną odpowiedzią, materiały na kabiny tych pojazdów są.

Coś tu się nie zgadza z Twoją tezą, @Woku
Cytuj
No, ale może co spółka to inne podejście.
Izabela Łęcka była...

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9054
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #21 dnia: 27 Lipca 2014, 13:03:24 »
@Woku zapominasz, że WP zgodnie z obietnicą dostarczył materiał czeskiej 163. A więc udowodnili, że można.
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 13:05:02 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #22 dnia: 27 Lipca 2014, 13:05:10 »
Dobrze cieszę się bardzo, ale tylko piszę, jak to wygląda. Może, jakby poszło pisemko do CARGO to wyśmialiby to, a inne spółki się przychylają i są zgodne. Dlatego piszę, co spółka to innej podejście.
Izabela Łęcka była...

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #23 dnia: 27 Lipca 2014, 13:05:36 »
Maćku, czy nie szybciej i prościej było by wysłać pismo i wyznaczyć osobę, która podjęła by się wykonania i dostarczenia materiałów? Ty załatwiasz kwestie formalne i po ustaleniu stacji, gdzie papugi stacjonują, wyznaczasz osobę, która ma najbliżej i chętnie podejmie się wykonania zadania? Ja rozumiem, że jesteś tylko człowiekiem, masz swoje życie prywatne i nie wymagam od Ciebie robienia czegoś czego nie jesteś w stanie w danej chwili zrobić. Jednak w tej kwestii trzeba działaś sprawnie i konstruktywnie. Najważniejsza jest zgrana współpraca, Na forum są ludzie z całego kraju, więc jeśli pojazd, którego zdjęcia/dźwięki są potrzebne stacjonuje w np. Rzeszowie, to szukamy osoby z najbliższych okolic, dla której nie będzie problemu by podjechać tam i zdobyć materiały.

  Dodano: 27 Lipca 2014, 13:08:44
Maciek jesteś w błędzie. Pismo jest pismo. Skoro byli wstanie odłożyć ''na potem'' sprawę przyjęcia, to sobie pomyśl, co by było jak poczytali pismo: ''Zwracam się z prośbą o udostępnienie lokomotywy ..... do zdjęć w celu.....". Ale dość offtopa, jak Maciek, dajcie info, co gdzie jeździ, o której. Mam daleko, ale może ktoś z znajomych będzie miał blisko i dałby radę.

Czy Ty zdajesz sobie sprawę, że pisma o zgody na udostępnienie kabiny, a CV i podania o pracę rozpatrują zupełnie inne działy danej spółki? Proszę, przestań gasić entuzjazm i chęci ludzi do pomocy. Pozwól działać ludziom, którzy są chętni by pomóc. Lepiej ustal gdzie stacjonują papugi, a uwierz mi, że bardzo pomożesz i przyspieszysz cały proces.
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 13:08:44 wysłana przez PanMechanik »

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #24 dnia: 27 Lipca 2014, 13:14:23 »
Niech Twój diabeł będzie starszy :). I nie mów, że nie pozwalam działać. Wypowiedziałem się co JA o tym sądzę i tyle w temacie.
Izabela Łęcka była...

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #25 dnia: 27 Lipca 2014, 13:18:45 »
Niech Twój diabeł będzie starszy :). I nie mów, że nie pozwalam działać. Wypowiedziałem się co JA o tym sądzę i tyle w temacie.

Więc nie sądź, bo siejesz defetyzm.

  Dodano: 27 Lipca 2014, 13:21:10
Udało mi się ustalić gdzie można złapać upragnioną papużkę. Wszystkie stacjonują w Oddziale Kujawsko-Pomorskim z siedzibą w Bydgoszczy, dość często można spotkać odpoczywającą siódemkę w Poznaniu, na żeberku koło peronu 1A. Teraz trzeba tylko zorganizować pozwolenie i znaleźć osobę, która ma stosunkowo jak najbliżej i która podejmie się wykonania zdjęć.
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 13:24:30 wysłana przez PanMechanik »

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #26 dnia: 27 Lipca 2014, 13:22:28 »
Tak więc powodzenia i czekamy na info czy się udało! :).
Izabela Łęcka była...

Online Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 845
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 272
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #27 dnia: 27 Lipca 2014, 13:22:43 »
Dobrze cieszę się bardzo, ale tylko piszę, jak to wygląda. Może, jakby poszło pisemko do CARGO to wyśmialiby to, a inne spółki się przychylają i są zgodne. Dlatego piszę, co spółka to innej podejście.

Opierasz się tylko na PKP CARGO i twierdzisz, że z nimi ciężko. Hmmm, uwierz mi, że np. w Tarnowskich Górach jestem w stanie zaanonsować Twoją osobę, abyś porobił fotki np. kabin ST48! Dodam, że nie pracuję w tej spółce. Cały czas chodzi mi o to, że pismo należy do przewoźników pisać: czy dadzą odpowiedź pozytywną lub jakąkolwiek to inna sprawa, ale przecież pisanie nie boli;) Trzeba próbować!

"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 3918
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #28 dnia: 27 Lipca 2014, 13:23:17 »
Cytuj
Maćku, czy nie szybciej i prościej było by wysłać pismo i wyznaczyć osobę, która podjęła by się wykonania i dostarczenia materiałów?
Moja zgoda od PR na wstęp do kabiny była imienna, dlatego na sam początek należałoby znaleźć osobę, która się podejmie fotografowania.
Z MaSzyną od PC2009 (eu07-160110). | 11 lat z MaSzyną! | Skrypty 3dsMax
PKP Intercity BZW
Pozdrawiam, Maciej.

Sprawy pilne - pisać na PW na Forum.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2233
  • maszynista spal. i elektr. pojazdów trakcyjnych
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #29 dnia: 27 Lipca 2014, 13:26:22 »
Opierasz się tylko na PKP CARGO i twierdzisz, że z nimi ciężko. Hmmm, uwierz mi, że np. w Tarnowskich Górach jestem w stanie zaanonsować Twoją osobę, abyś porobił fotki np. kabin ST48! Dodam, że nie pracuję w tej spółce. Cały czas chodzi mi o to, że pismo należy do przewoźników pisać: czy dadzą odpowiedź pozytywną lub jakąkolwiek to inna sprawa, ale przecież pisanie nie boli;) Trzeba próbować!
Akurat w tym przypadku nie muszę nic załatwiać przez Tarnowskie Góry. Idę na lokomotywownię, zapytam dyspozytora o zgodę i robię zdjęcia. Dlatego jak pisałem wcześniej, jak coś to Rybnik oferuje Od ST48 przez ET22 kończąc na ET42. Jeden cynk i są zdjęcia.
Izabela Łęcka była...