Autor Wątek:  Problem z nowymi cysternami  (Przeczytany 5533 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Problem z nowymi cysternami
« dnia: 14 Czerwca 2014, 16:53:10 »
Witam. Jadąc na scenerii całkowo, wyłapałem taki oto błąd. Maszyna 8.13, Exe 408 (1163 kb), paczka .dds
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwca 2014, 17:19:17 wysłana przez mac140 »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Problem z nowymi cysternami
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Czerwca 2014, 17:02:31 »
Warto żebyś napisał jaka paczka (dds czy tga) i jakie exe.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problem z nowymi cysternami
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Czerwca 2014, 20:57:59 »
Czy tylko ja nie rozumiem na czym polega błąd?

Offline dak

  • Wiadomości: 42
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z nowymi cysternami
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Czerwca 2014, 21:10:59 »
Chyba chodzi o zardzewiałą cysternę, bo innego błędu nie widzę.

Offline AK2012

  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 150
Odp: Problem z nowymi cysternami
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Czerwca 2014, 21:24:25 »
Czy tylko ja nie rozumiem na czym polega błąd?
Chyba nie trudno zauważyć, że przez tę kratkę prześwituje torowisko...

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z nowymi cysternami
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Czerwca 2014, 22:54:46 »
Jeśli chodzi o widoczny tor przez kratkę to wina złej obsługi alfy przez maszynę.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problem z nowymi cysternami
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Czerwca 2014, 23:10:20 »
Da się to obejść, trzeba tylko chcieć.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Problem z nowymi cysternami
« Odpowiedź #7 dnia: 14 Czerwca 2014, 23:35:28 »
Można też użyć nowego exe (z paczki kwietniowej) i wtedy nie trzeba obchodzić.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problem z nowymi cysternami
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Czerwca 2014, 22:17:50 »
Tylko wtedy mamy problem z siecią na części scenerii, co może być sporym problemem dla części użytkowników, więc to też jest swego rodzaju obejście problemu. Ja myślałem raczej o ustawieniu odpowiedniego opacity dla submodeli oraz posortowaniu ich w odpowiedniej kolejności w t3d. To by działało na każdym exe, więc można uznać to nawet za rozwiązanie, a nie obejście, jak napisałem wyżej.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Problem z nowymi cysternami
« Odpowiedź #9 dnia: 15 Czerwca 2014, 23:25:07 »
Nie ściąganie cystern rozwiąże problem w 100%. Jeśli komuś oczywiście to „prześwitanie” tak bardzo przeszkadza.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.