Autor Wątek:  EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.  (Przeczytany 46231 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #60 dnia: 09 Lipca 2015, 19:53:09 »
Mateusz w jakim sensie dwie tekstury? Co na jednej tak jak jest obecnie, a na drugiej czoło i bok czy jak? Bo nie bardzo rozumiem. Ja wiem, że obecnie mogą być maksymalnie 4 replacableskin'y, ale raczej wątpię by komuś aż tak bardzo się chciało i ktoś się palił do ponownego przerabiania układów wszystkich siódemek, ósemek i paru szóstek.
« Ostatnia zmiana: 09 Lipca 2015, 19:56:57 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6027
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2021
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #61 dnia: 09 Lipca 2015, 19:57:56 »
Cytuj
Myślę, że 4096x2048 w zupełności powinno wystarczyć.
Zaproponowałeś 4096x2048. Wg mnie lepiej by było 2x  2048x2048. Wydajniej jest zrobić dwie mniejsze, niż jedną dużą.
« Ostatnia zmiana: 09 Lipca 2015, 19:59:02 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #62 dnia: 09 Lipca 2015, 20:05:19 »
No w porządku, ale nadal pozostaje pytanie bez odpowiedzi co na nich miałoby się dokładnie znajdować? Pamiętam jak swego czasu @hanys mi pokazał kibla bodajże składającego się z 4 repli. Wymiatał jakością bez dwóch zdań. Można by i zrobić podobny myk do fruwaja, wtedy mocno zyskamy na jakości. Tylko wtedy pozostanie niedosyt względem tego co napisałem powyżej. Jednak nie mówię nie, i faktycznie można eksperymentalnie zaprezentować tę sztukę we fruwaju :).
« Ostatnia zmiana: 09 Lipca 2015, 20:07:09 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6027
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2021
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #63 dnia: 09 Lipca 2015, 20:10:44 »
Proponuję na pierwszym dać pudło i dach, drugi detale i badyle, ewentualnie wózki, trzeci wózki jeżeli nie wejdą na drugi. A 4 to wiadomo, tablica LED.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #64 dnia: 09 Lipca 2015, 22:26:30 »
I to się nazywa konkret. Dzięki. Zobaczymy co na to @up'i jak się pojawi.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2608
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #65 dnia: 09 Lipca 2015, 22:29:21 »
Jak sie tak rozbijamy, to proponuję skrzynie podwozia też dać na dwa boki. Jest to potrzebne przy posprejowanych lokach.
Mój kanał youtube

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #66 dnia: 10 Lipca 2015, 17:40:18 »
(...)Zobaczymy co na to @up'i jak się pojawi.

1. Dwie tekstury 2048x2048 lub dwie 4096x2048.

1.1. Rozmiar: 2048x2048,
a) pierwsza: pudlo, dach, lemiesze, tablica znamionowa,
b) druga: pozostala reszta, razem ze skrzyniami.

1.2. Rozmiar 4096x2048,
a) pierwsza: pudlo, dach, lemiesze, tablica znamionowa, skrzynie.
b) druga: pozostala reszta.

Bawienie sie w cztery tekstury ma sens przy EZT, tak jak to zrobil @Hanys. Rozne wersje wyswietlaczy, rozmaite modyfikacje sprawiaja, ze ciezko by to bylo ogarnac na jednej, dwoch teksturach. Dla 4E/303E i pochodnych nie widze potrzeby by sie tak rozdrabniac. Jestem za tym by byly tylko dwie tekstury. Dalem od siebie propozycje dwoch tekstur w rozdzialce 4096x2048, chociaz spokojnie w 2048x2048 sie ogarnie wszystko, jednoczesnie dbajac o lepsza wydajnosc na slabszych komputerach.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2608
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #67 dnia: 10 Lipca 2015, 18:10:11 »
Jestem za dwoma w 2k. Nie przesadzajmy. Chyba, że śladami Patrykosa rzucić by wymienną tex lowpoli, to jedna z nich mogła by wymagać podbicia, ale w przypadku loka mającego kilka egzemplarzy nawet to nie ma sensu.
Mój kanał youtube

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #68 dnia: 01 Sierpnia 2015, 18:08:41 »
Udalo sie zrobic mapowanie jako jedna tekstura: 4096x2048. @Sawi, pliczek juz poszedl do Ciebie. Mam nadzieje, ze sie uda cos z tego wykonac. Wagony juz sa, tylko "ciagnikow" brakuje.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #69 dnia: 01 Sierpnia 2015, 18:33:48 »
Widzę, że są dwa boki i dwa czoła, zatem podstawowy warunek spełniony. Reszta wyjdzie w praniu. No nie da się ukryć, że do kompletu brakuje fruwaja. Szczególnie się to rzuca w oczy na maszynowym fb, którego czasem odwiedzam jako gość. Jako, że EP07-2001 to w ostatecznej postaci 303eb wyląduje ona w folderze 303e_v1. Oczywiście nie zmienia to faktu, że zrobiłem ją z przerobionego modelu 4e-tv, ale mimo wszystko nazewnictwo zobowiązuje. Zatem zbędne kopiowanie do folderu 4e_v1 mamy z głowy. Kabinę nieco przerobię i powinno być git.
« Ostatnia zmiana: 01 Sierpnia 2015, 18:40:50 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #70 dnia: 01 Sierpnia 2015, 18:51:30 »
O`k @Sawi. Zostawimy to w katalogu 303e_v1, bo po modernizacji ten typ to juz 303Eb. Tam do Ciebie za chwile poleci zmapowana EP07P-zez. Pod spodem postepy w pracy ;).
« Ostatnia zmiana: 01 Sierpnia 2015, 18:54:15 wysłana przez up5358 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #71 dnia: 02 Sierpnia 2015, 12:09:46 »
Przemapowanie na nowy układ prawie skończone. Zostało mi jeszcze raptem parę poprawek.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #72 dnia: 02 Sierpnia 2015, 16:01:29 »
Wyglada super. Dzieki za poswiecenie czasu i pomoc z mapowaniem. Ja koncze najtrudniejsza prace z "zez-em". Pomimo dobrych zdjec bylem zmuszony zrobic "przeszczep" kawalka czola i nalozenie go po drugiej stronie. Koncze "pudrowanie po zabiegu". Polacze to z bokiem i wieczorem bedziesz mial uklad tekstury pod kolejna modyfikacje modelu (4E-zez). Z drugiej strony, caly czas sie zastanawiam, czy nie zrobic dwoch ukladow po 2048pxl x 2048pxl kazdy dla zez-ow. Zdjecia (pomimo, ze sa to "x.jpeg") sa naprawde dobrej jakosci i byloby szkoda to zmarnowac. EP07-2001 to "TV" i Przewozy Regionalne maja tylko jedna taka maszyne. Zdjecia tez nie sa tak szczegolowe, wiec tam bylo wskazane zrobic jeden uklad 4096pxl x 2048pxl. "Zezowatych" jest kilka sztuk (zakres numeracji: 2002-2005), wiec moze zrobic dwie tekstury? Decyzje trzeba podjac teraz, zanim @Sawi wezmie sie za przerobke modelu i mapowanie. Wtedy nie chcialbym mu zlecac mapowania od nowa. Czekam na opinie osob, ktore "majstrowaly" przy 07/08/41 i maja troche wiecej doswiadczenia ode mnie.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #73 dnia: 02 Sierpnia 2015, 16:16:42 »
W układzie dokonałem jeszcze parę poprawek. Póki co poleci do testów z org kabiną 303eb.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #74 dnia: 02 Sierpnia 2015, 16:20:02 »
Na razie wstrzymaj sie z puszczaniem do testu. W komplecie z 2003 i 2004 pojdzie. Reszta na PW.

P.S. Jesli ktos ma material na tekstury zewnetrzne dla EP07P-2002, oraz 2005 to poprosze na PW lub tutaj do tematu.
« Ostatnia zmiana: 05 Sierpnia 2015, 13:03:33 wysłana przez up5358 »

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6027
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2021
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #75 dnia: 06 Sierpnia 2015, 13:30:43 »
Witam, potrzebuję tych wymiarów mocowania.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #76 dnia: 06 Sierpnia 2015, 17:12:36 »
Ogólnie to są nam potrzebne oba typy mocowań. Zatem kto ma możliwości niech śmiało mierzy.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: EP07-200X spółki Przewozy Regionalne. Potrzebne materiały.
« Odpowiedź #77 dnia: 12 Sierpnia 2015, 20:31:59 »
Jesli sie ktos wybiera na Parowozjade do Chabowki to tam maja EU07-001 i EU06-01. Miarka, kartka i dlugopis beda potrzebne. Na pewno wielu z Was bedzie tam. Wierze, ze uda sie zdobyc Wam te wymiary. Jesli, ktorys z pracownikow spolek kolejowych mialby okazje i chwilke czasu to bedziemy wdzieczni, gdyby pomierzyl i napisal nam brakujace wymiary.

Dziekuje wszystkim za nadsylane materialy. Postanowilem zakonczyc moja wspolprace z symulatorem MaSzyna, dlatego anuluje wszelkie projekty, w tym takze projekt EP07P. Jesli jest ktos chetny, to moze je robic. Temat zamykam.
« Ostatnia zmiana: 13 Marca 2016, 20:21:50 wysłana przez up5358 »