Autor Wątek:  Wydzielone z: Postępy przy pracach w ZNTK...  (Przeczytany 1351 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Wydzielone z: Postępy przy pracach w ZNTK...
« dnia: 06 Marca 2014, 18:51:07 »
Skoro jesteśmy przy pseudo dżojstikach, zmieniła się tylko płaszczyzna obrotu manipulatora. Co tu można nie pochwalić? Wyjaśnij to. Wszystkie nowe lokomotywy też nie mają klasycznego zaworu hamulca.

Offline R4TCH3T

  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wydzielone z: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Marca 2014, 18:58:30 »
Po prostu wszyscy przyzwyczaili się do starego zaworu, a jak dali dżojstiki czy to w tych siódemkach czy w bykach 20XX, to zaczęli marudzić, że nie wygodne. Dlatego też przykładowo w Cargowskich 15xx zostały stare krany. Ale przed postępem się nie schowa i będą pojawiać się coraz częściej.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4500
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Wydzielone z: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Marca 2014, 21:06:20 »
Oba posty zostały raportowane jako odbiegające od tematu. Bocznica.