Wrzucam obiecane przebiegi czasowe. Linie pionowe oznaczają kolejne pozycje w rozkładzie jazdy.
Goofy212: Brakuje drugiego hamowania kontrolnego od 130 km/h. Rozruchy były niezbyt intensywne, co skutkuje rekordowo niskim zużyciem energii (938 kWh). Kilka razy po luzowaniu zawór został na pozycji napełniania uderzeniowego. Jak widać, nie było z tego powodu problemów (bo i nie powinno), ale należy takich sytuacji unikać.
Ic_kolobrzeg: Brakuje hamowania kontrolnego od 60 km/h. Rozruchy były trochę bardziej intensywne, więc zużycie energii (mimo niepełnej trasy) wynosi ponad 1000 kWh. Bardzo intensywne hamowania, dwóch przypadkach bardzo silne szarpnięcia (opóźnienie przy stawaniu powyżej 2 m/s
2).
Klimczok: Brakuje drugiego hamowania kontrolnego od 130 km/h. Rozruchy były dosyć intensywne, między 600 a 700 A i duże zużycie energii. Przyjazd do Włodowic jakieś pół minuty po planie. Hamowania (poza stawaniem w Grabówku) niskie i przeciętne, za to bardzo niestabilne – widać dużo ruchów zaworem maszynisty.
Libertyn: Rozruchy intensywne, około 700 A, co pozwoliło wykonać hamowanie ze 120 do 110 km/h na mostku zaraz za Włodowicami Zachodnimi. Największe zużycie energii (1263 kWh). Hamowania pewne poprzez upuszczenie 1 atmosfery, natomiast stawanie delikatne (0,41 m/s
2).
Pinokio: Brakuje drugiego hamowania kontrolnego od 130 km/h. Rozruchy były instensywne, co przekłada się na bardzo wysokie zużycie energii. Hamowanie przeciętne z odczuwalnymi szarpnięciami przy stawaniu.
Tomaszek_Łódź: Hamowanie kontrolne wykonane dopiero po przejechaniu blisko 1,5 km. Rozruchy różne z przewagą lekkich, natomiast zużycie energi jednak wysokie. Hamowania lekkie lub intensywne z dużymi szarpnięciami podczas stawania. Odjazd ze stacji początkowej z opóźnieniem 1 minuty, odjazd z Drawinowa 1 minutę przed czasem.
Up5358: Pierwsze hamowanie kontrolne wykonane ze zbyt dużej szybkości (80), drugie wykonane dopiero na drugim odcinku i to z prędkości 150 km/h (również za duża). Zużycie energii okazało się dosyć wysokie mimo stosowania lekkiego rozruchu w okoliach 500 A. Hamowania umiarkowane i przeciętne, za to przy stawaniu występowały silne szarpnięcia (najwyższe opóźnienie to 2,44 m/s
2).
YouBy: Najcięższy rozruch (ok. 750 A) i bardzo wysokie zużycie energii. Hamowania słabe lub przeciętne, zaś opóźnienie w chwili stawanie poniżej przeciętnej. Widać też drobne problemy podczas hamowania w Grodzisku Zachodnim. Ten przejazd posłużył do wyznaczenia skróconych czasów jazdy w poprawionym rozkładzie.
Sam rozkład (kopia dostępna pod adresem
http://eu07.pl/userfiles/1007/priv-RJ_SKRJ_2715_71100_20131211.pdf) zakładał zbyt krótki czas przejazdu od Włodowic do podg. Grabówek Lachy oraz od Drawinowa do podg. Mizerów i właściwie w czasie każdego przejazdu pociąg przejeżdżał przez te posterunki nieco spóźniony.
EDIT: Przepraszam za zmienioną kolejność, ale była wpisana zała wartość szarpnięcia u Libertyna.