Autor Wątek:  Problemy z skryptami z gmax  (Przeczytany 14274 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Problemy z skryptami z gmax
« Odpowiedź #30 dnia: 11 Stycznia 2014, 18:14:14 »
Racja zakręciłem się. Dzięki za poprawę. @Pierog_SU42 skoro tak to polecam dokładnie zapoznać się z struktura katalogową.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Problemy z skryptami z gmax
« Odpowiedź #31 dnia: 11 Stycznia 2014, 18:20:48 »
Dobrze, rozumiem, przerobię model pod teksturę w .tga i będzie działać. @Sawi to o to chodzi model jest np:/models/bud2  to textura ma być w /textures/bud2. Tak??

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Problemy z skryptami z gmax
« Odpowiedź #32 dnia: 11 Stycznia 2014, 18:25:04 »
Tekstury tga to tekstury bazowe. Z nich robi się dds. Póki mamy taką strukturę katalogową, to tak.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Problemy z skryptami z gmax
« Odpowiedź #33 dnia: 11 Stycznia 2014, 18:30:24 »
To jak na razie wszystko rozumiem. Jeśli chodzi o to. No przerobiłem na .tga i tak to wygląda, tak wiem że mogę się pobawić współrzędnymi, i nad mapowaniem będe musiał  popracować. To bardzo dziękuję za pomoc.
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2014, 20:21:20 wysłana przez Pierog_SU42 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Problemy z skryptami z gmax
« Odpowiedź #34 dnia: 11 Stycznia 2014, 20:24:16 »
Aaa i pamiętaj o ustawieniach Ambient, Diffuse i Specular na wartość 255.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Problemy z skryptami z gmax
« Odpowiedź #35 dnia: 11 Stycznia 2014, 20:32:35 »
A za co one odpowiadają ? Wygooglowałem sobie i to tak: otoczenie,rozproszenie i zwierciadło.
« Ostatnia zmiana: 11 Stycznia 2014, 20:38:12 wysłana przez Pierog_SU42 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Problemy z skryptami z gmax
« Odpowiedź #36 dnia: 11 Stycznia 2014, 20:39:37 »
Dokładnie tak. Obejrzyj sobie ten filmik
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Problemy z skryptami z gmax
« Odpowiedź #37 dnia: 11 Stycznia 2014, 20:51:01 »
Z tego co zrozumiałem to tak: Ambient odpowiada za tło, Diffuse za rozproszenie światła, a Specular za odbicia promieni tego światła. To iz tego co zauważyłem w gmaxie to chodzi o wyrazistość i jasność modelu.