Autor Wątek:  Projekt Całkowo-Cargo  (Przeczytany 19229 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6344
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2277
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #30 dnia: 28 Grudnia 2013, 14:34:42 »
A sprawdzałeś w logu, czy zdarzenie się wywołało? Czy w errors.txt nie ma jakiegoś missed event?
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 14:38:31 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #31 dnia: 28 Grudnia 2013, 14:39:15 »
Tak, w Logu zdarzenie zostało wykonane.

Key pressed: [Num7]
EVENT ADDED TO QUEUE: zaczynamy by st43-195
Key pressed: [Num7]

W errors czysto..

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #32 dnia: 28 Grudnia 2013, 14:54:53 »
To co pokazałeś oznacza, że zdarzenie zostało dodane do kolejki, a nie zostało jeszcze wywołane (LAUNCHED).

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #33 dnia: 28 Grudnia 2013, 14:56:52 »
No dobrze więc, w jaki sposób, jakim wpisem takie zdarzenie wywołać?

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #34 dnia: 28 Grudnia 2013, 15:20:35 »
Żadnym, poczekać 20 sekund. Dodatkowo przesuń dźwięk bliżej toru – jest minus przy pierwszej współrzędnej.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #35 dnia: 28 Grudnia 2013, 15:24:27 »
No ok. Ale w jaki sposób przyspieszyć wywołanie tego eventu? żeby zaraz po najechaniu na współrzędne był odtwarzany dźwięk? Właśnie. Co oznacza ten minus przy współrzędnej?

Chyba załapałem o co biega.. Czyli np.: jeżeli chce aby dźwięk był odtwarzany powiedzmy sekundę po najechaniu na wyznaczone miejsce, to wpis powinien wyglądać tak?
event zaczynamy sound 1 start_misji 1 endevent
node 500 0 start_misji sound -21442.50 0.0 18221.00 radio1.wav endsound

No tak, event został wywołany ale... Dalej nie słychać dźwięku ... :|


EVENT ADDED TO QUEUE: zaczynamy by st43-195
EVENT LAUNCHED: zaczynamy by st43-195
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 15:51:38 wysłana przez Damianek2000 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6344
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2277
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #36 dnia: 28 Grudnia 2013, 15:58:38 »
Zobacz errors.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #37 dnia: 28 Grudnia 2013, 16:03:04 »
Errors.txt czysty. :| Sam już nie wiem .. Macie jakieś pomysły, może ten wpis jest zły?

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #38 dnia: 28 Grudnia 2013, 16:04:29 »
Może to ten minus, który nie wiadomo do końca co oznacza?

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #39 dnia: 28 Grudnia 2013, 16:14:24 »
Może to ten minus, który nie wiadomo do końca co oznacza?


Dyryń dyryń ! Dokładnie! Wielkie dzięki, to było przyczyną.. O więc teraz jak już mniej więcej kumam ideologie maszyny, zabieram się pełną parą za scenariusz. :)

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #40 dnia: 28 Grudnia 2013, 16:16:57 »
No ale doszedłeś od czego jest ten minus, czy jak nie będzie działać coś w przyszłości, to będziesz po kolei usuwał minusy?
Dyryń dyryń !
Ależ z Ciebie filut! :)

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #41 dnia: 28 Grudnia 2013, 16:20:24 »
No ale doszedłeś od czego jest ten minus, czy jak nie będzie działać coś w przyszłości, to będziesz po kolei usuwał minusy?

Najprawdopodobniej będę rozważał taką opcje.
Ależ z Ciebie filut! :)

A tego to do końca nie zrozumiałem. ;D


Przy okazji chciałem zapytać jak ustawić wagony na danym torze? jak zmodyfikować wpis do .scn ?
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 16:27:55 wysłana przez Damianek2000 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6344
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2277
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #42 dnia: 28 Grudnia 2013, 16:28:53 »
Przeczytaj scenery.doc. Stare to, ale to co najważniejsze pozostaje bez zmian.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #43 dnia: 28 Grudnia 2013, 16:38:59 »
Pomoc w tworzeniu polega na tym, że pomagamy w momencie, gdy już naprawdę nie radzisz sobie z problemem i przy okazji pokazujesz, że próbowałeś alternatywnych rozwiązań, ale nie dałeś rady otrzymać sensownego wyniku. Twoje wiadomości sprowadzają się do tego, że pytasz o wiele rzeczy, które są opisane na tym forum. Dodatkowo piszesz niepoprawnie i stawiasz niepotrzebne spacje. Naruszasz kilka punktów Regulaminu. Zmień zachowanie, bo cały temat wyląduje na bocznicy.

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #44 dnia: 28 Grudnia 2013, 17:10:19 »
Mam do was kolejne pytanie. Nie mogę znaleźć co w tym wpisie jest źle. (a coś na pewno ponieważ nie słychać dźwięku)

event keyCtrl01 multiple 1 none radio1.wav endevent
node 500 0 start_misji sound 0 0 0 radio1.wav endsound

Fragment loga:
Key pressed: [Shift]+[1]
EVENT ADDED TO QUEUE: keyctrl01
EVENT LAUNCHED: keyctrl01
Multiple passed

No i jeszcze w errors.txt jest coś takiego:
Missed event: radio1.wav in multiple keyctrl01
Nie mam zielonego pojęcia dlaczego tak się dzieje. Według mnie wpis wygląda na dobry. Ta sam znalazłem w jakiejś misji (już nie pamiętam jakiej).

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6344
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2277
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #45 dnia: 28 Grudnia 2013, 17:23:10 »
Spróbuj to:event keyCtrl01 multiple 1 none start_misji endevent.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #46 dnia: 28 Grudnia 2013, 17:41:54 »
Mam do was kolejne pytanie. Nie mogę znaleźć co w tym wpisie jest źle. (a coś na pewno ponieważ nie słychać dźwięku)
event keyCtrl01 multiple 1 none radio1.wav endevent
node 500 0 start_misji sound 0 0 0 radio1.wav endsound

Missed event: radio1.wav in multiple keyctrl01
Według mnie wpis wygląda na dobry.
Szanowny Panie! http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/Scenery.doc Przeczytać dokładnie, przeanalizować i dopiero wtedy zacząć pisać zdarzenia. Brakuje Panu elementarnej wiedzy.

I koniecznie na początku korzystać należy z generatora: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,20931.0.html
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 17:44:35 wysłana przez Paczkuś »
Solo oración!

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #47 dnia: 28 Grudnia 2013, 17:57:42 »
Z Generatora korzystam... Przestudiuje dokładnie Scenery.doc, i napiszę czy się udało.

Ehh. Niby poprawiłem tak jak być powinno, a to dalej nie chce działać. Sam już nie wiem, zaczynam tracić chęci do tego projektu. Potrzebuje kogoś kto wytłumaczył by mi prosto i logicznie. Za co odpowiada dany wyraz we wpisie itp. No nic, podszkole się jeszcze i zobaczymy.
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 18:10:23 wysłana przez Damianek2000 »

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #48 dnia: 04 Stycznia 2014, 21:58:40 »
Zaglądnij w inne eventy, naucz się zapalać semafor i odtwarzać dźwięk na TD a potem bierz się za coś poważniejszego.
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2014, 22:01:01 wysłana przez Woku »
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal