Autor Wątek:  Projekt Całkowo-Cargo  (Przeczytany 19227 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Projekt Całkowo-Cargo
« dnia: 27 Grudnia 2013, 19:47:06 »
Witam Serdecznie!!!
Ostatnim czasy zabrałem się za tworzenie nowej misji, mianowicie . Całkowo-cargo. Misja miała by troszkę manewrów, jazdy, zdarzeń losowych. Jak na razie staram się ogarnąć podstawowe eventy typu: zamknięcie rogatek, zmiana sygnału na semaforach itd. Jestem początkujący z tej dziedzinie i liczę na wasze wsparcie. Małymi kroczkami do celu. :) W tym wątku na bieżąco będę was informował o postępach w pracy. Pozdrawiam !

Przesunąłem ten wątek. Chciałeś się pochwalić, a okazało się, że potrzebujesz pomocy.
Benek
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 12:05:28 wysłana przez Benek »

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Grudnia 2013, 19:54:43 »
A jeżeli byłyby te manewry to dodasz do tego głos manewrowego? Chodzi mi o takie gadanie np: trzy wagony do składu.

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Grudnia 2013, 20:00:34 »
Skoro dopiero zapoznajesz się, to pierw zobacz, czy dasz radę napisać prosty scenariusz z punktu A do punktu B, bo to się wydaje proste, a przed Tobą komórki pamięci i inne komendy. Ale powodzenia i czekamy :).
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Grudnia 2013, 20:10:44 »
Dokładnie, jak na razie tak jak powiedziałeś próbuje napisać prosty scenariusz z punktu A do B. Ale napotkałem się na 1 problem, mianowicie. w Rainsted wybieram scenerie Całkowo>potem Struktura>Wczytaj wszystkie include. Ok ładuje się do ok 30% i nagle BUM. Rainsted się wyłącza... Wie ktoś o co 'biega' ? :|

Ale np.: na scenerii 'TD' wszystko normalnie się ładuje..
« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2013, 20:13:38 wysłana przez Damianek2000 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Grudnia 2013, 20:12:19 »
Musisz powydzielać z pliku budynki, drzewa, tory itp. Innymi słowy za duża zawartość jak na jeden plik. Scenerii TD nie porównuj do Całkowa, no bez jaj.
« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2013, 20:15:00 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Grudnia 2013, 20:19:47 »
Rozumiem. Może trochę to dziwnie zabrzmi, ale co masz na myśli mówiąc 'powydzielać' ? (w jaki sposób powydzielać) ?

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Grudnia 2013, 20:28:31 »
Znaczy np wyszukujesz wszystkich linijek include za pomocą notatnika np drzew:
include;tree.inc;l61_plants/drzewo1024c;21124.3;0.0;18181.1;18.0;11.1;5.6;end //PlantsWycinasz je z pliku żrodłowego do osobnego i nazywasz go przykładowo drzewa.scm, podobnie też z budynkami itp.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Grudnia 2013, 20:30:45 »

Cytuj
Wycinasz je z pliku źrodłowego do osobnego i nazywasz go przykładowo drzewa.scm, podobnie też z budynkami itp.

Rozumiem, po skończeniu scenariusza znów je dodaje. Dzięki za pomoc. Biore się do roboty :)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Grudnia 2013, 20:37:34 »
Nie musisz ich dodawać. Najlepiej wydziel sobie to wszystko od razu. Aaa tylko nie zapomnij użyć potem wpisów inc w pliku scn, bo wyskoczy np brak tych wydzielonych drzew. Czyli musisz w nim dodać następującą linijkę:
include slimson/drzewa.scm endPowodzenia.
« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2013, 20:38:41 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Grudnia 2013, 21:27:57 »
A więc Tak.

Usunąłem wszystkie drzewa, wszystko ładuje się dobrze. No to teraz zabieramy się za tworzenie misji. :)

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Grudnia 2013, 21:38:05 »
Ty miałeś owszem wyciąć wszystkie include drzew, ale do osobnego pliku. Mam nadzieję, że to właśnie masz na myśli.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Grudnia 2013, 21:44:12 »
@Sawi- spokojnie, aż taki ułom ze mnie nie jest :)
No dobra zabrałem się troszkę za misje. Jak na razie mamy wstawione wpisy do loka, Zmodyfikowany opis. Następne w kolejce są eventy.



Reg. zakazy 10, obowiązki 2, 16.
Proszę poprawić. Popełniasz zbyt wiele błędów w postach. Nie da się tego przeczytać.
Benek


  Dodano: 27 Grudnia 2013, 23:00:17
A jeżeli byłyby te manewry to dodasz do tego głos manewrowego? Chodzi mi o takie gadanie np: trzy wagony do składu.

Też myślałem nad takim rozwiązaniem. Tylko pytanie z kąd wziąć materiały dźwiękowe. Jeżeli masz takowe to proszę o kontakt. :)

No niestety ale.. Problemy się mnie trzymają. Dodałem właśnie pierwsze eventy głosowe. A oto Event:
node -1 0 wystarczy sound 21442.75 0 18216.188 wystarczy.wav endsound event wystarczy sound 1 wystarczy 1 endeventNiestety symulator wywala błąd. 'Symulator MaSzyna przestał prawidłowo działać' Załączam plik log.txt. Być może ktoś będzie wiedział w czym rzecz.

PS: Korzystałem z Generatora Eventów 1.2.13.38
« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2013, 23:05:45 wysłana przez Damianek2000 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Grudnia 2013, 23:13:45 »
A niby jak to ma zadziałać? To jest tylko składnia dla eventu dźwiękowego. Poza tym tak ma to wyglądać:
node -1 0 wystarczy sound 21442.75 0 18216.188 wystarczy.wav endsound
event wystarczy sound 1 wystarczy 1 endevent
Teraz musisz go wywołać.
« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2013, 23:15:12 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Grudnia 2013, 23:21:18 »
No, tylko nie wywala się na eventach tylko przy wczytywaniu (lub po wczytaniu) rumuna...
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Grudnia 2013, 23:26:32 »
Zaraz zajrzę do loga. Faktycznie masz racje. @Damianek2000 co dokładnie zrobiłeś? Opisz krok po kroku.
« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2013, 23:28:41 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Grudnia 2013, 23:29:06 »
Dobra, symulacja się włącza ale... Podczas włączania wyskakują błędy które trzeba potwierdzać enterem. W logu to widać, po potwierdzeniu ich enterem jest ok. Jest jeszcze 1 problem. Mianowicie Event nie uruchamia się..
Chodzi mi dokładnie o te błędy:
Event0 "wilwyj1" does not exist
Event1 "" does not exist
Eventall0 "" does not exist
Eventall1 "" does not exist
Eventall2 "" does not exist
Event0 "wilwyj1" does not exist
Event1 "" does not exist
Eventall0 "" does not exist
Eventall1 "" does not exist
Eventall2 "" does not exist
Event0 "wilwyj1" does not exist
Event1 "" does not exist
Eventall0 "" does not exist
Eventall1 "" does not exist
Eventall2 "" does not exist
Event0 "wilwyj1" does not exist
Event1 "" does not exist
Eventall0 "" does not exist
Eventall1 "" does not exist
Eventall2 "" does not exist
Event0 "zlewyj1" does not exist
Event2 "" does not exist
Eventall0 "" does not exist
Eventall1 "" does not exist
Eventall2 "" does not exist
Event0 "druwyj1" does not exist
Event2 "" does not exist
Eventall0 "" does not exist
Eventall1 "" does not exist
Eventall2 "" does not exist
« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2013, 23:30:24 wysłana przez Damianek2000 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #16 dnia: 28 Grudnia 2013, 00:00:44 »
Coś czuję, że już sobie tam zdrowo namieszałeś. Radzę się zapoznać ze scenery.doc. Jest też jeszcze poradnik od @Wasyl'a. Co prawda troszkę nieaktualny, ale i tak moim  zdaniem warto do niego zajrzeć. Zacznij od tego i w między czasie praktykuj. Sam pamiętam jak dla mnie nawet najprostsze eventy stanowiły czarną magię. Do dziś jeszcze do końca paru nie pojmuje, ale praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka.
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 00:08:52 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #17 dnia: 28 Grudnia 2013, 00:06:25 »
Może załączę plik .scn ? Zobaczysz co jest nie tak? Według mnie wszystko powinno być Ok.
Plik .scn:

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #18 dnia: 28 Grudnia 2013, 00:13:59 »
Uwaga na starcie. Nie pisz eventów w pliku scn. Zrób nowy plik o rozszerzeniu .ctr i tam zapisuj zdarzenia. Kolejna sprawa, wydzielałeś w końcu te drzewa? Jeśli tak to gdzie jest wpis? Poza tym tak jak wspominałem wcześniej, to składania eventu dźwiękowego, teraz należy go czymś wywołać.
EDIT:
No i podstawa czy usunąłeś poprzednie eventy? Do tego służy program od EventoUsuwacz, który znajdziesz w folderze programy_na potrzeby_symulatora.
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 00:20:17 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #19 dnia: 28 Grudnia 2013, 00:18:20 »
O tym żeby nie pisać Eventów w .scn nie wiedziałem. Grzewa wywaliłem całkowicie z pliku 'elementy.scm' (po zakończeniu tworzenia misji po prostu podmienię plik 'elementy.scm' na oryginalny z drzewami). Hmm Odnośnie wywoływania eventu dźwiękowego nic nie wiem. Tak jak wspomniałem na początku jestem bardzo początkujący, dopiero się uczę, mało wiem ale mam dużo zapału i chęci do nauczenia się. :)


EDIT:
No i podstawa czy usunąłeś poprzednie eventy? Do tego służy program od EventoUsuwacz, który znajdziesz w folderze programy_na potrzeby_symulatora.

Usunąłem jedynie wpisy w .scn.
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 00:21:58 wysłana przez Damianek2000 »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #20 dnia: 28 Grudnia 2013, 00:25:25 »
No i dlatego Tobie symek wykrzacza. Usunąłeś poprzednie eventy, ale tych z torów już nie.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #21 dnia: 28 Grudnia 2013, 00:27:27 »
No i dlatego Tobie symek wykrzacza. Usunąłeś poprzednie eventy, ale tych z torów już nie.

Rozumiem, więc zaraz usunę eventy programem. Mógłbyś mi łopatologicznie wytłumaczyć jak wywołać event dźwiękowy bo nigdzie tego znaleźć nie mogę ;/

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #22 dnia: 28 Grudnia 2013, 00:33:18 »
Zdarzenia można wywołać na kilka sposobów. Tu opisałem konkretnie jakimi:
Można to zrobić na kilka sposobów eventem np:
- eventlaunchcerem (cyklicznie, o określonej porze)
- przez wciśnięcie klawisza np W
- użycie multiple (max 8 zdarzeń)
- po przez wywołanie innego zdarzenia
- przez użycie keyctl01 (czyli Shift+1 do 9)
- zdarzenie bezpośrednio w torze czyli zajęcie lub zwolnienie odcinka izolowanego
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #23 dnia: 28 Grudnia 2013, 00:39:52 »
Ok rozumiem. Problem mam z usunięciem tych eventów. Ustawiłem w config programu eventy do usunięcia, skopiowałem go do katalogu >scenery, włączyłem po czym wpisałem 'calkowo_cargo.scn' i wyświetliło: usunięto linijek: 0 ... I wywala te same błędy :|

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #24 dnia: 28 Grudnia 2013, 01:00:30 »
Pierwsza sprawa, ustawień konfiguracyjnych tego programu nie ruszamy, gdyż są ustawione poprawnie. Tym bardziej, że jesteś początkującym. Druga, co niby ma wspólnego plik scn z torami? Ciebie w Twoim przypadku interesuje plik sn61.scm (bo widzę, że bazujesz na scenariuszu calkowo_sn61), to ten plik należy skopiować do folderu EventoUsuwacz_v1 i po uruchomieniu programu wpisać jego nazwę.
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 01:02:40 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #25 dnia: 28 Grudnia 2013, 01:15:12 »
Tak, owszem bazuje na całkowo_sn61, Zrobiłem wszystko co kazałeś, plik sn61.scm przepuściłem przez EventoUsuwacz. Ale.. Dalej to samo, dalej te same błędy przy ładowaniu scenerii. :| Sam już nie wiem dlaczego to dzieje się tak a nie inaczej ...

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #26 dnia: 28 Grudnia 2013, 01:22:08 »
Ale ja chyba wiem, bo pewnie nie usunąłeś pliku sn61_events.inc, to plik w którym znajdują się zdarzenia tego scenariusza. Poza tym masz namieszane w pliku scn. Nie ma folderu calkowo. Jak już ma być slimson.
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 01:28:57 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #27 dnia: 28 Grudnia 2013, 01:28:42 »
Aa widzisz, tego nie usunąłem. Ale niestety, po usunięciu tego pliku, dalej to samo... Istnieją jeszcze jakieś inne warianty? :|

Sam już nie wiem... Niby wszystko jest OK a nadal są te błędy.. Jeśli ktoś będzie wiedział o co chodzi to niech napisze... Tobie @Sawi Ogromnie dziękuję za pomoc, naprawdę wiele mnie nauczyłeś. No nic, ja dalej będę kombinował przecież się nie poddam. :)
___________________________________________________________________________________________________

Ciężka praca popłaca. Udało mi się usunąć te błędy. Wszystko śmiga jak należy! :) Teraz pozostało zająć się eventami.

Pozdrawiam. :)

  Dodano: 28 Grudnia 2013, 12:49:16
No i @Benek dobrze powiedział. Potrzebuje pomocy.. Mianowicie sceneria ładuje się normalnie, żadnych błędów itp. Postanowiłem napisać 1 event, mianowicie event głosowy. Zrobiłem nowy plik .inc i tak wkleiłem pierwszy event.
//start misji
event zaczynamy sound 20 start_misji 1 endevent
node 500 0 start_misji sound -21442.50 0.0 18221.00 radio1.wav endsound

Podmieniłem też ścieżkę w .scn
include cargo/eventy_cargo.inc end
Do wpisu tory też dodałem event.
node 1000 0 none3506 track normal 87.2665 1.435 0.25 25.0 20 0 flat vis
 rail_screw_unused1 4 tpd-oil3 0.2 0.5 1.1
21415.9 0.2 18214.4  0.0  //point 1
28.0977 0.0 7.5293  //control vector 1
-28.6465 0.0 -5.05078  //control vector 2
21501.1 0.2 18233.3  0.0  //point 2
1000.0
event0 zaczynamy
endtrack

Problem taki, że event dalej nie jest 'uruchamiany' ...

  Dodano: 28 Grudnia 2013, 14:09:16
Ma ktoś jakieś pomysły? Bo ja już kilka godzin się z tym męczę i dalej nie umiem nic innego wykombinować...
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2013, 14:09:16 wysłana przez Damianek2000 »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #28 dnia: 28 Grudnia 2013, 14:21:18 »
Stanąłeś jakimś obsadzonym pojazdem na torze none3506?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Damianek2000

  • Wiadomości: 98
  • Bez pracy niema Kołaczy..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Całkowo-Cargo
« Odpowiedź #29 dnia: 28 Grudnia 2013, 14:33:48 »
Tak, St43 z Obsadą headdriver...