Właśnie miałem o tym pisać bo szkoda ze mimo takiego rozwoju Maszyny i dopracowania graficznego wypuszcza się lokomotywę z takimi bublami fizycznymi że odechciewa się jeździć nią po 5min.
1. To manometr zbiornika czasowego na który można sobie odczytać wartość "przebicia" PG podczas odhamowania. Oczywiście nie działa, od wielu lat nie zrobiono fizyki Knorra D2, wiec maszyna jeździ na fizyce Fv4a podłożoną pod model D2.
2. Sterowanie wentylacją i ogrzewaniem kabiny.
3. Wskaźnik pozycji nastawnika. też zastanawiam się dlaczego nie działa.
Do tego zauważyłem (dziwne ze betatesterzy nie), że ktoś wprowadził zależność wydajności sprężarki od obrotów silnika spalinowego co całkowicie mija się z rzeczywistością gdyż sprężarka w st43 jest napędzana oddzielnym silnikiem elektrycznym.
Reg. zakazy 10, obowiązki 16.
Taki staż na forum, aż dziwne, że pisze to były BT. Zapłać odpowiednio dużo, a będziesz miał wszystko czego sobie zażyczysz. Przenoszę na bocznicę, bo ileż można słuchać tych narzekań, jeszcze na model lokomotywy, który nijak się ma do fizyki.
Benek