0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
W paczkach brakuje borlndmm.dll
Mam pytanie dotyczące "Falotest", to jest symulacja jednego silnika?, czy prąd to prąd silnika czy pobierany z sieci i jakie jest napięcie silnika asynchronicznego.
żeby działało musisz zrobić tak:W Builderze w Menu Project->Options na zakładce Packages odznacz opcje na dole Build with runtime packagesi na zakładce Linker odznacz Use dynamic RTL później daj Menu Project->Build
A co chcesz symulować z rozruchem impulsowym? EM10? Czy EN57KM, które zostało może jedna sztuka?
Tego typu? No chyba niezbyt.(tak, czepiam się terminologii)
Zapomniałeś o czechach ;) też mają rozruch impulsowy na tyrystorach
Reasumując, bo już się pogubiłem, na jakie pojazdy @youBy zrobiłeś rozruch? Traxxa, eurosprintera też? I wydaje mi się, że pewnie nie ruszymy z testami na lokomotywie dopóki nie będzie kabiny.
Sęk w tym, że czeska 163 ma silniki obcowzbudne (a nie szeregowe). Nie jest to problem nie do przeskoczenia, no ale zawsze to jakaś inność.
Falotest – symulacja sterowania jazdą i hamowaniem w układzie z falownikami i silnikami klatkowymi. Symulacja uruchamia się samoczynnie. Zadajnikiem można regulować % siły pociągowej (w górę) lub hamującej (w dół). Przycisk zero przywraca pozycję neutralną. W panelu po prawej stronie można wybrać masę pociągu, która wpływa na przyspieszenie. Podawana jest prędkość w km/h, przyspieszenie w m/s2 oraz prąd w A. Poziomy pasek wskazuje aktualną siłę.Archiwa z programami nie zawierają jakiejkolwiek struktury katalogowej.
A jeśli ustawimy w ''Falotest'' zadajnik siły pociągowej na 100% przy prędkości 0km/h i pasek poziomy przesunie się na maksimum, to wywala nam jakieś zabezpieczenia? Czy możemy przepalić sieć trakcyjną przez duży pobór prądu z sieci trakcyjnej?
No i co do hamowania, to przesunięcie zadajnika na dolny koniec skali, to jest hamowanie silnikami? Takie hamowanie to z prędkości 160km/h przy obciążeniu 1000t trochę trwa. Ale wiadomo, że jeszcze mamy hamowanie pneumatyczne.
Zgodnie z opisem te 2500 A to łączny prąd na silnikach trakcyjnych, za falownikiem jest około 50 A na postoju i rośnie w miarę wzrostu prędkości.
Teraz powyzej 80, utrzymuje sile pociagowa. Przyspieszenie spadlo do 0.00, natomiast prad falownika na 3A.
Tak, to jest czyste hamowanie ED.