Autor Wątek:  Zapisywanie stanów gry i krzaki  (Przeczytany 3274 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lkk

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zapisywanie stanów gry i krzaki
« dnia: 02 Sierpnia 2003, 11:28:37 »
Spędziłem przed symulatorem ostatnie kilkadzisiąt minut i nasuwają mi się dwie uwagi - propozycje:

1. Przejechanie całej trasy jest czynnością długotrwałą. Naprawde trudno jest mi wygospodarować tyle czasu, aby przejechać je w całości. A wykonywanie po raz n-ty tych samych menewrów (w początkowym kwadransie gry) jest dość nużace. Może warto byłoby pomyśleć o możliwości zapisywania stanów gry.

W odpowiedzi na ew. głosy - "że to źle", "że to nierealistyczne", "że prawdziwy maszynista nie robi czegoś takiego" - odpowiadam prosto - jeżeli ktoś chce i ma możliwość (przede wszystkim czas) przejechać całą trasę jednym ciągiem, to niech to robi... a dla mnie (możliwe, że nie jestem tutaj osamotniony) jest to jednak problem.

2. Dobrym pomysłem na urozmaicenie trasy było zastosowanie różnych kolorów upraw. Dobrze byłoby pójść dalej i powsadzać gdzieniegdzie samotne drzewa, krzaki, kępy traw - nie musi być tego dużo, ale z całą pewnością spowodują, że jechać się będzie dużo przyjemniej.

[%sig%]