Autor Wątek:  Załączenie się CA po nastawieniu kierunku.  (Przeczytany 2989 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline karolmaszynista

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Załączenie się CA po nastawieniu kierunku.
« dnia: 12 Sierpnia 2013, 16:52:25 »
Czy byłoby możliwe odwzorowanie tego w MaSzynie? Test czuwaka po trzymaniu 2 sekundy guzika zbicia CA daje test więc i pewne to się by udało.
To jedno, a drugie, w przypadku takiego testu w MaSzynie nie ma brzęczyka, są światła, a potem hamowanie, a czy byłoby możliwe dodanie brzęczyka do testu CA.
Za ewentualną złą kategorię, przepraszam.

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Załączenie się CA po nastawieniu kierunku.
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Sierpnia 2013, 16:54:40 »
Nie na wszystkich maszynach przy załączeniu testu uruchamia się buczek. Tak samo nie zawsze po załączeniu kierunku uruchamia się SHP/CA.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Załączenie się CA po nastawieniu kierunku.
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Sierpnia 2013, 18:52:00 »
…a czy byłoby możliwe dodanie brzęczyka do testu CA.
W wielu przypadkach w obwód buczka wpięte są styki rozwierne przycisku kasowania SHP/CA. Zatem po jego naciśnięciu przerywany jest obwód buczka.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76