Autor Wątek:  Dziwne podsypki  (Przeczytany 2490 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline carmel4a

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 175
    • Zobacz profil
    • Moja stronka na Tumblrze z changelogiem ze STAREGO projektu.
  • Otrzymane polubienia: 36
Dziwne podsypki
« dnia: 22 Czerwca 2013, 12:40:30 »
Witam. Po eksporcie scenerii z edytora RAINSTED wczytałem ją w Symulatorze. Wszystko ogólnie było dobrze, tylko podsypki mi się nie zgadzają. Proszę o pomoc.
Ps. W drugim pliku zwrotnica była szablonowa - chyba r-300 1:9.
Toruń robię.
Ma ktoś stare zdjęcia z Bydgoszczy Głównej?

Podczas tworzenia dodatków nie muszę uwzględniać (co nie oznacza, że nie mogę) uwag które nie dotyczą zagadnień w przyklejonych wątkach TD.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Dziwne podsypki
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Czerwca 2013, 12:58:08 »
Użyłeś badziewnych tekstur podsypki, które muszą być nakładane na określony profil przekroju poprzecznego (0.2 0.5 1.1), inaczej się rozjeżdżają.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline carmel4a

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 175
    • Zobacz profil
    • Moja stronka na Tumblrze z changelogiem ze STAREGO projektu.
  • Otrzymane polubienia: 36
Odp: Dziwne podsypki
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Czerwca 2013, 13:31:44 »
Jakie są więc dobre podsypki do "standardowych" torów?
Toruń robię.
Ma ktoś stare zdjęcia z Bydgoszczy Głównej?

Podczas tworzenia dodatków nie muszę uwzględniać (co nie oznacza, że nie mogę) uwag które nie dotyczą zagadnień w przyklejonych wątkach TD.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Dziwne podsypki
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Czerwca 2013, 13:50:03 »
Nie ma. Tzn. Benek jeszcze poprawia swoje. Możesz albo używać oderwanego od rzeczywistości przekroju 0.2 0.5 1.1 wraz z zestawem tekstur z paczki, albo używać bardziej realistycznego przekroju, np. 0.6 0.9 0.9 i jedynej dostępnej tekstury do mapowania proporcjonalnego toru normalnego – 1435mm/tpbps-new2. W jej przypadku powtarzanie trzeba ustawić na 6 [m].
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline carmel4a

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 175
    • Zobacz profil
    • Moja stronka na Tumblrze z changelogiem ze STAREGO projektu.
  • Otrzymane polubienia: 36
Odp: Dziwne podsypki
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Czerwca 2013, 14:35:16 »
Dziękuje - można zamknąć, bo działa :)

Zamykam.
Benek
« Ostatnia zmiana: 22 Czerwca 2013, 14:45:51 wysłana przez Benek »
Toruń robię.
Ma ktoś stare zdjęcia z Bydgoszczy Głównej?

Podczas tworzenia dodatków nie muszę uwzględniać (co nie oznacza, że nie mogę) uwag które nie dotyczą zagadnień w przyklejonych wątkach TD.