Autor Wątek:  Zachowanie EW58  (Przeczytany 3424 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maupex

  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Zachowanie EW58
« dnia: 18 Czerwca 2013, 17:01:59 »
Dawno nie jeździłem w MaSzynie, ale naszło mnie i o dziwo na lapku poszła i śmiga całkiem całkiem. Ale do rzeczy. Słyszałem, że w EW58 nie ma przełączania silników z układu szeregowego na szeregowo-równoległy, i rozruch jest cały czas oporowy, a potem bocznikowanie. Tymczasem w symulatorze (mam najnowszą wersję) mamy tak: pozycję przetokową (wszystkie opory), następnie pozycję przy której jest rozruch i lekko powyżej 30 km/h nam się wyłączają opory, i można jechać bezoporowo, i po niej kolejną pozycję rozruchu samoczynnego, przy której dochodzimy już do dużych prędkości i bocznikowania. Z czego to wynika? Tak jest w realu? Jak przy braku przełączania silników mogą być 2 pozycje bezoporowe?

Ja sobie zdaję sprawę, że to może być wynikiem ograniczeń symulatora, i OK, tylko interesuje mnie, czy realnie jest tak jak u nas, czy inaczej. A do Gdańska, żeby Ewką się przejechać, daleko ;)

guest4368

  • Gość
Odp: Zachowanie EW58
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Czerwca 2013, 17:34:59 »
Do członów silnikowych EW58 wstawiona jest fizyka EN57. Zgodnie z http://www.transportszynowy.pl/ew58-60.php masz rację, jednak na tej stronie są pewne niejasności. Była tylko jazda szeregowa a na opisie nastawnika jest jazda równoległa. Tutaj jest stary wątek dotyczący fizyki tego pojazdu: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,4619.0.html.

Offline Maupex

  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Zachowanie EW58
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Czerwca 2013, 01:15:10 »
Mhm, "format" fizyki z EN57, stąd normalne, 2 pozycje bezoporowe. Dzięki.

Zamykam.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 19 Czerwca 2013, 11:16:17 wysłana przez Rozi »