Autor Wątek:  Dokumentacja w wyjątkowych sytuacjach  (Przeczytany 3041 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline siódemka8

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Dokumentacja w wyjątkowych sytuacjach
« dnia: 21 Marca 2013, 21:56:47 »
Mam pytanie odnośnie sposobu wypełniania dokumentacji w wykazie maszynisty w dwóch sytuacjach. Pierwsza, jeżeli jadę luzem i mam polecenie podpięcia się do innej lokomotywy przez która będę ciągnięty jako jeden skład i jeden pociąg. Druga sytuacja jeżeli jadę z pomocą popsutej lokomotywie np. popsuty skład osobowy, który zatrzymał się gdzieś w trasie, aby podpiąć się do niego i jechać dalej jako ten osobowy. Co wtedy wpisuje w wykazie maszynisty i jakie są podejmowane czynności dokumentacji?

Powstawiaj znaki interpunkcyjne - przecinki w środku zdania oraz znak zapytania na końcu. Ostatnie ostrzeżenie. Jeżeli się nie poprawisz, będziemy moderowali.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2013, 22:45:43 wysłana przez siódemka8 »

Offline grzechu_k

  • Wiadomości: 87
  • kolega z pracy MKaczego ;)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Dokumentacja w wyjątkowych sytuacjach
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Marca 2013, 15:39:49 »
W PKP Cargo wygląda tak (cytaty z "Instrukcja wypełniania i trybie postępowania z kartą pracy drużyny trakcyjnej i pojazdów" Ct-12):

Pierwszy przypadek:
Cytuj
6. Gdy pojazd trakcyjny przesyłany jest z pociągiem lub z lokomotywą luzem w stanie
czynnym - przebieg taki należy traktować zawsze jako przyprzęg lub doprzęg. Dla
przyprzęgu (doprzęgu) nie wypełnia się w dz. G rubryk 16 – 23 na „Karcie pracy...P”
i 16 – 21 na „Karcie pracy...T”.

W drugim przypadku:
Cytuj
30. Dla przypadków ściągania ze szlaku zdefektowanego taboru innego przewoźnika niż
CARGO oraz wykonywania pracy awaryjnej z przyczyn zawinionych przez PLK,
maszynista rejestruje pracę pojazdu i drużyny trakcyjnej w „Karcie pracy…”
w następujący sposób:
a) kończy pracę na „Karcie pracy…” Mt-514 lub Mt-514a dla usługobiorcy, dla
którego pracę realizował,
b) rozpoczyna pracę na nowej „Karcie pracy …”, którą rejestruje na spółkę PLK
tj. CI (3),
c) ściąganie taboru rejestruje dla pojazdu trakcyjnego i drużyny trakcyjnej, jako
przeciąganie z podaniem kodu pracy „60” wraz z zastosowaniem numeru
statystycznego danego Zakładu Linii Kolejowych, z terenu którego rozpoczęła się
jazda lokomotywy, we wszystkich przypadkach, gdy praca ta wykonywana jest
dla ściągnięcia ze szlaku pociągu (pojazdu) innego niż CARGO przewoźnika,
z zastrzeżeniem ust. 31,
d) powrót lokomotywy luzem do miejsca wykonywanej pracy po usunięciu utrudnień
eksploatacyjnych, winien odbywać się na tych samych zasadach rejestracji, jak
przejazd luzem do miejsca usunięciu utrudnień eksploatacyjnych,
e) zakończenie pracy realizowanej na konto PLK następuje z chwilą powrotu
pojazdu do miejsca w którym poprzednio wykonywał pracę i po podjęciu
poprzednio wykonywanej pracy (tj. w przypadku zerwania lokomotywy z pociągu,
zakończenie pracy winno nastąpić w chwilą zgłoszenia gotowości pociągu do
odjazdu lub w chwili zakończenia pracy na pojeździe), lub z chwilą przybycia na
nowo wskazane miejsce przez dyspozytora zakładu CARGO,
f) pracę poprzednio wykonywaną maszynista rejestruje na kolejnej, dodatkowej
„Karcie pracy…” (pracę na niej zaczyna rejestrować z chwilą zakończenia
rejestracji pracy w „Karcie pracy…” na konto PLK).
31. W przypadku ściągania ze szlaku uszkodzonego taboru będącego w dyspozycji
CARGO, rejestrację pracy zadysponowanego pojazdu trakcyjnego dokonuje się na
„Karcie pracy…”, na której dotychczas maszynista pracę realizował. Należy wówczas
zakończyć rejestracje dotychczasowej pracy w odpowiednim wierszu działki G,
wpisując w nowym wierszu pracę jako „przeciąganie” z podaniem kodu pracy „60”
oraz stosując odpowiedni numer statystyczny zakładu.

Offline siódemka8

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Dokumentacja w wyjątkowych sytuacjach
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Marca 2013, 15:58:35 »
Dziękuję uprzejmie.

Zamykam.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2013, 14:11:21 wysłana przez Rozi »