McCycek dobrze pisze - koszmarnie mi symek chodził na voodoo 3 2000 z 16 MB RAM, kupiłem radeona 9100 i powariować można - 3 FPS.
Natomiast wg zapewnień jednego ze współautorów, gra ma szansę stać się przenośną, gdyż motor graficzny Nebulla działa także pod Linuxem. Proponowałbym dźwięk przepisać pod
www.libSDL.org - biblioteka ta jest pod multum systemów operacyjnych, tym bardziej, że tak czy siak ma zostać przepisany.
Jeden z autorów, którego prywatność uszanuję, zarzekał się, że grę należy uczynić nieprzenośną. Jeżeli chciał kogokolwiek tym zdenerwować, to w moim przypadku mu się to nie uda.
Inny współautor, również dochowam anonimowości, gdyż jestem istotą ucywilizowaną, twierdzi, że gdyby grę udostępnić na licencji GNU GPL lub OpenSource, powstałoby wiele sprzecznych, dywergentnych wersji. Jemu poleciłbym dokładnie przestudiować te licencje.
Wydaje mi się, że właśnie wrzucenie projektu np. na sourceforge.net ułatwiłoby ludziom przyłączanie się do projektu, zwłaszcza tzw. maczanie palców w nim - drobne poprawki też ważne.
Mnie przyświeca idea: poznać jakiegoś grafika pracującego na PovRayu i sam bym z chęcią potworzył modele, niekoniecznie z użyciem produktów Billa Gatesa <billg małpa microsoft kropka com>
Pozdrawiam,
Tajemniczy Myśliwy.
[%sig%]