Autor Wątek:  Problem z OpenGL  (Przeczytany 5162 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Znal_

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z OpenGL
« dnia: 25 Listopada 2004, 23:52:28 »
Jak zainstalować samego opengla 1.4.1 lub starszego jednocześnie nie zmieniając nic innego z detonatorów 6x.xx? (mam Geforca 4 mx na winXP
Nie podejdą mi starsze stery bo sypnie mi sie wtedy zgrywanie mpegów z tunera TV. Natomiast opengl moze być starszy bo nie jest potrzebny dla tunera.
Po podmianie pliku nvoglnt.dll na wer 1.4.1 (probowalem tez 1.4 i 1.3) przed lub po instalacji nie dziala w ogóle nic na openglu. W najlepszym wypadku wywala błąd ze rozmiary sie nie zgadzają. Albo nie ma akceleracji i FPS jest najwyżej 3 a rozdzielczość max 640x480. Probowalem tez zmieniać nv4disp.inf.
Co i gdzie trzeba podmienić zeby symek śmigal??
Da sie go jakoś zmusić zeby zeby korzystal z konkretnego dlla jako sterownika opengl??

Z góry THX for all

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1465
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Problem z OpenGL
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Listopada 2004, 00:03:38 »
Sciagnij sobie ponizsza paczke:

http://winger.eu07.pl/eu07/MZDv081.rar

Rozpakuj w osobne miejsce i skopiuj eu07.exe do katalogu z symulatorem zastepujac istniejacy plik. Z nowym eu07.exe symulator odpali sie na kazdej wersji detonatorow.
Reszte plikow z rozpakowanego archiwum usun.
Pozdrawiam,
Winger

Offline marny

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z OpenGL
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Listopada 2004, 14:12:27 »
czy to ci to zadziałało??i pomogło

Offline Sierakowiczanin

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z OpenGL
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Listopada 2004, 16:03:24 »
Cytat: "Winger"
Sciagnij sobie ponizsza paczke:

http://winger.eu07.pl/eu07/MZDv081.rar

Rozpakuj w osobne miejsce i skopiuj eu07.exe do katalogu z symulatorem zastepujac istniejacy plik. Z nowym eu07.exe symulator odpali sie na kazdej wersji detonatorow.
Reszte plikow z rozpakowanego archiwum usun.

No wiecie :)))) to wersja dla betatesterów miałem nosa by ją ściągnąć ;))))) nowe scenerie :)))

Offline Gadzina

  • Wiadomości: 49
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z OpenGL
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Listopada 2004, 16:29:33 »
też to ściągnełem ale podczas ładowania wyskakuje mi błąd :(
:)

Offline Znal_

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z OpenGL
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Listopada 2004, 16:29:50 »
Cytuj

Z nowym eu07.exe symulator odpali sie na kazdej wersji detonatorow.

Teorytycznie odpala się, ale...
...jest pełno różnych błędów. Pomijając już komunikat o niekompatybilnej ver Opengl.  Podzcas ładowania niektórych dużych scenerii wyskakuje np:  "parameter mismatch", "screen parse error near node", "player train init failed" nieraz ładowanie staje na etapie fontów albo logo. Jak wybiorę Quarka albo NSa i wszystko załaduje się nawet bez żadnych błędów to pare sekund po "Player train init OK" symek sie wyłącza. Niektóre prostsze scny (np: testsem czy manewrowo) odpalają się bez błędów (i działają dłużej niż kilka sekund), ale sym potrafi bez zadnego komunikatu wyłączyć się w dowolnym momencie. Poza tym nie dziala opuszcznie i podnoszenie pantografów i  nawet jak ustawię Debugmode to nie wyświetla sie ten czerwony tekst z parametrami.
Mimo wszystko thx
Poczekam na następną ver MZD

Offline Sierakowiczanin

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z OpenGL
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Listopada 2004, 16:49:30 »
No wiadomo wersja beta więc są błędy.Jest na przykład wiele białych miejsc w pociągach na trasie(bym sobie to poprawił ale w .scn nie ma definicji pociągów na trasie tylko tego,który będziemy prowadzić :>) no i ten wieeeeelki most jest cały biały :(.
Edytowano:
Już do tego doszedłem białych miejsc jest coraz mniej sam sobie edytuję scenerię :) Aha i czy to normalne,że tam nie ma domów ? i w ogóle wielu rzeczy ?:)

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Problem z OpenGL
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Listopada 2004, 17:46:24 »
@Znal_:

Twoje objawy wskazują na uszkodzenie zip-a :) Ściągnij jeszcze raz głowny plik i paczki najlepiej jakimś managerem pobierania (bo w IE to masakra).

Offline Znal_

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z OpenGL
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Listopada 2004, 18:13:51 »
Cytat: "ShaXbee"

Twoje objawy wskazują na uszkodzenie zip-a :)

zip napewno nie jest uszkodzony bo to rar :) ściągałem go 2 razy GetRightem. Test archiwum wpypadl pomyślnie, więc na bank chodzi o błędy w kodzie eu07.exe. Dodam, że rozpakowałem tylko ten plik. Nic innego nie zmienialem.
Następny bug: EN57 jest źle teksturowane tzn. zarówno w środku jak i na zewn. jest zewnetrzna tekstura.

Cytat: "Sierakowiczanin"
No wiadomo wersja beta więc są błędy.Jest na przykład wiele białych miejsc w pociągach na trasie(bym sobie to poprawił ale w .scn nie ma definicji pociągów na trasie tylko tego,który będziemy prowadzić :>) no i ten wieeeeelki most jest cały biały :(.

Zgadzam się ver beta ma prawo sie sypać, ale te bugi mozesz sam naprawić. Jak nie w scn-ach to poszukaj w inc albo t3d, a moze poprostu nie masz pliku z teksturą.

Pozdr

Offline Sierakowiczanin

  • Wiadomości: 148
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z OpenGL
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Listopada 2004, 18:24:00 »
Mam taką skromną uwagę.Za dodawanie w definicjach składów rozszerzeń .bmp powinno się obcinąć głowę ! :)
Edytowano: No już wszystko gra :)
Jeśli założyć,że most jest z białego najszlachetniejszego betonu(pkp się szarpnęło).No ale dobra ten największy most,wiadukt to jest w jakim pliku wiadukt.inc ???bo tam podejrzane jest .BMP,może powinno być .bmp albo bez bmp?