Autor Wątek:  Rewers trójkątów w 3ds max.  (Przeczytany 2964 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Rewers trójkątów w 3ds max.
« dnia: 18 Listopada 2012, 22:47:31 »
Witam. Czy jest jakiś sposób, żeby się pozbyć wyświetlania rewersu (czarnego) trójkątów? Mam maxa 9. Przy plane w którym powinny być tylko dwa trójkąty, licznik pokazuje tylko dwa.
« Ostatnia zmiana: 18 Listopada 2012, 22:50:59 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Rewers trujkątów w 3ds max.
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Listopada 2012, 22:51:54 »
Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to "odptaszkowanie" '2-sided' w okienku Material Editora.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Odp: Rewers trójkątów w 3ds max.
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Listopada 2012, 22:54:29 »
Mam od-ptaszkowane, ale tamto się tyczy tylko tekstury. Kiedyś w jednym z pierwszych luźnych wątków ktoś miał taki sam problem.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline adamst

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 75
Odp: Rewers trójkątów w 3ds max.
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Listopada 2012, 23:03:26 »
Poszukaj funkcji "backface cull", czyli właśnie ukrywanie "rewersów". Trzeba ją włączyć dla danego obiektu. Znajduje się ona w zakładce z monitorkiem (tam gdzie zamrażanie, ukrywanie itp).
« Ostatnia zmiana: 18 Listopada 2012, 23:04:54 wysłana przez adamst »

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Rewers trójkątów w 3ds max.
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Listopada 2012, 23:04:20 »
Widzisz, myślałem tak, bo korzystam z tej funkcji jak mam modelować według planu/szkicu. Wtedy polycount jest tylko dla jednej strony, a przy powiększeniu druga trafi robić się czarna. Sprawdź, może coś w preferencjach ci się przestawiło.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Odp: Rewers trójkątów w 3ds max.
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Listopada 2012, 16:00:01 »
Poszukaj funkcji "backface cull", czyli właśnie ukrywanie "rewersów". Trzeba ją włączyć dla danego obiektu. Znajduje się ona w zakładce z monitorkiem (tam gdzie zamrażanie, ukrywanie itp).
Dziękuję działa. Czy jest jakaś opcja, żeby to włączyć domyślnie?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.