Autor Wątek:  Tekstury by PanTraxx  (Przeczytany 16363 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PanTraxx

  • Wiadomości: 137
  • Czasami jest inaczej niż myślisz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Tekstury by PanTraxx
« dnia: 12 Listopada 2012, 13:11:30 »
Witam. Chciałbym na początek zaprezentować wam teksturę TGA zrobioną z kilku innych tekstur EU07-227 ( zrobioną z kilku innych dlatego, że niema zdjęć na tex. tego loka). Są w tym modelu potrzebne poprawki ale i tak wrzucam screena z prac. Dlaczego w TGA? Jest łatwiej i nie umiem konwertować TGA na DDS i odwrotnie. Szukam osoby, która by mi takie tekstury konwertowała. Oczywiście będzie wtedy podpisany pod projektem.
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2012, 13:22:50 wysłana przez PanTraxx »

Offline PX48-28

  • Wiadomości: 238
  • PR-o maniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Listopada 2012, 13:31:42 »
Prześlij mi ja przekonwenteruje na DDS.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Listopada 2012, 13:39:55 »
Trochę samodzielności:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19535.0.html
Lepiej niech Cię nie korci, żeby konwertować DDS na TGA.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline PanTraxx

  • Wiadomości: 137
  • Czasami jest inaczej niż myślisz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Listopada 2012, 13:50:36 »
A jak tekstura? To moja pierwsza. Jeszcze robię czekoladową od @PX48-28.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Listopada 2012, 14:05:46 »
Co tu oceniać? Tekstura Sigmana ze zmienionym nr i nałożona na model zez. Jak zrobisz coś ze zdjęć, to będzie można oceniać.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Listopada 2012, 16:06:15 »
Mógłbyś dodać chociaż cienie pod różne detale takie jak reflektory, lekki cień pod poręcze, wokół mocowania bufora oraz pod węże z powietrzem. A i usuń tą wycieraczkę z okna maszynisty. A tak ogólnie szału nie ma. Aha i jeszcze widać że nie dopasowałeś odcieniem bok reflektora. A tak na przyszłość radził bym się za wzięcie fotografii. Ponieważ EU07-227 zapewne ma cechy charakterystyczne w malowaniu niż tą co zrobiłeś. Żadna EU07 nie jest taka sama. Chyba że od razu z remontu i malowania. Ale to już inna rzecz.

Offline PanTraxx

  • Wiadomości: 137
  • Czasami jest inaczej niż myślisz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #6 dnia: 12 Listopada 2012, 16:32:54 »
To niejedyna tektura @hanys ;D. Też robię "Czekoladę" ze zdjęć od @PX48-28. Poprawie tam kilka rzeczy w tej 227 a jak się spodoba to dam do testów.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Listopada 2012, 16:57:43 »
Jeżeli ci chodzi o EU07-133 to ja zapowiadałem już na tym forum iż się nią zajmę zarówno jak i z 185. A tak poza tym to tylko czekam teraz  na oficjalną publikację zmodyfikowanego modelu 4e i ślę na testy...
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2012, 17:00:24 wysłana przez hanys »

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Listopada 2012, 17:00:31 »
Poprawie tam kilka rzeczy w tej 227 a jak się spodoba to dam do testów.
To raczej powinno działać odwrotnie - od oceny/opiniowania dodatku są betatesterzy. Nie róbmy z działu "Na Warsztacie" drugiego Testu Dodatków.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Online AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Listopada 2012, 18:40:07 »
EU07-227 ma całkiem inną przednią szybę czy ty tego nie widzisz?
http://c.wrzuta.pl/wi11184/3f1832270013aa4f4fed44a0/eu07-227
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Listopada 2012, 18:43:03 »
Nawet pasek na czołownicy po lewej stronie jest niżej niż prawy. (na zdjęciu oryginalnym).
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #11 dnia: 12 Listopada 2012, 18:45:59 »
No a wiec reasumując kolego PanTraxx zostają ci dwa wyjścia. 1. Odrzucić projekt oraz oczekiwać na fotografię EU07-227 bądź 2. Dostosować model do realnego stanu. Twój wybór. Podczas testów owe czynniki wypisane przez kolegów powyżej będą brane pod uwagę co do jej późniejszej publikacji. Taka moja rada. Strata czasu w takie bawienie modyfikacjami gotowego już modelu. Jak już robić teksturę to od podstaw. Nie dość że nabierzesz wprawy, doświadczenia to i też nałapiesz pozytywnych opinii od nas użytkowników co zaś będzie skutkowało bardzo dobrym samopoczuciem oraz  coraz lepszymi i bardziej ładniejszymi teksturami. Uwierz. Robiąc  teksturę EU07-1512 dla swej przyjaciółki (przyjaciółka z Sosnowca która odziwo ogarnia temat kolei) która zaś bardzo zachwalała ową lokomotywę to nabiera we mnie bardzo że tak powiem pozytywne emocje które zaś były przekładane na jakość oraz wykonanie tekstury. Może nie masz albo i masz dostęp do działu Testów ale owa siódemka nie miała ani grama defektów :D. Więc coś w tym jest. Więc uwierz. Robiąc swoją teksturę wiesz że to jest twoja tekstura a nie innego użytkownika. Ponieważ pamiętaj, ona zawsze będzie wyglądać jak tamta oryginalna, nie zważywszy na to iż są zmienione tam numery boczne czy detale.
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2012, 18:53:29 wysłana przez hanys »

Offline PanTraxx

  • Wiadomości: 137
  • Czasami jest inaczej niż myślisz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #12 dnia: 12 Listopada 2012, 18:55:24 »
To co napisałeś wezmę sobie do serca. Lece na dział z fotkami i popatrzę, które mógłbym zrobić. Odrzucam siódemkę 227.

PS. Ładne czekoladki @hanys :D.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #13 dnia: 12 Listopada 2012, 19:04:27 »
To jeszcze cię o jednym poinformuję żeby nie było komplikacji. EU07-462 zarezerwowałem, ale póki co ją na razie nie będę robił. Po prostu foty od Hadomika są tak zajebi*** że muszę ją zrobić :D Mam nadzieję że coś zapamiętasz z tego :P

Gwiazdkami nic nie zakryjesz. Proszę o nie stosowanie powyższych praktyk.
/ Żuk
« Ostatnia zmiana: 13 Listopada 2012, 09:56:58 wysłana przez Żuk »

Offline PanTraxx

  • Wiadomości: 137
  • Czasami jest inaczej niż myślisz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #14 dnia: 12 Listopada 2012, 19:14:18 »
Oczywiście :D. Zacznę od siódemki EU07-167. Trzymajcie kciuki :D. Będę zamieszczał cały czas screeny.
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2012, 20:24:28 wysłana przez PanTraxx »

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Listopada 2012, 20:25:56 »
Tylko nie zamieszczaj screenów, jak masz czoło, potem 1 bok, potem drugi. Jak zrobisz wrzuć screeny z każdej strony. Jakbyś miał problemy to się zgłoś do odpowiednich ludzi :). Powodzenia!
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #16 dnia: 13 Listopada 2012, 18:30:15 »
Co do 227, chcesz to możesz się wykazać i poprawić tą.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline PanTraxx

  • Wiadomości: 137
  • Czasami jest inaczej niż myślisz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #17 dnia: 14 Listopada 2012, 16:04:39 »
Cytuj
Co do 227, chcesz to możesz się wykazać i poprawić tą.

W jaki sposób?

Offline mikol

  • Wiadomości: 206
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #18 dnia: 14 Listopada 2012, 18:38:39 »
W jaki sposób?
Normalnie, wyprostować ją trochę. Ja ewidentnie widzę, że jest ona krzywa. Przypatrz się dokładnie a też zauważysz.
Pozdrawiam!
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna EU07-424

Offline PanTraxx

  • Wiadomości: 137
  • Czasami jest inaczej niż myślisz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #19 dnia: 15 Listopada 2012, 18:02:10 »
Screen z tego, jak wyglądają wstępne prace nad kabiną "edycja szara IC". To są wstępne prace. Proszę was o wyminienie elementów, które by się przydały.

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #20 dnia: 15 Listopada 2012, 18:11:09 »
Zmień kolor ręczników, bo ja czerwonych to jeszcze nie widziałem. Amperomierze i Woltomierze wydają się być nie ostre. Prace wstępne a już 89 procent ?
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline PanTraxx

  • Wiadomości: 137
  • Czasami jest inaczej niż myślisz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #21 dnia: 15 Listopada 2012, 18:13:57 »
Spokojnie, amperomierze na tym screenie tak wyglądają. Nic z nimi nie robiłem. Ręczniki jakiego mają być koloru? Poprawie jeszcze pstryczki na czerwone.

« Ostatnia zmiana: 15 Listopada 2012, 18:14:59 wysłana przez PanTraxx »

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1155
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 767
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #22 dnia: 15 Listopada 2012, 18:18:18 »
Dobrze widzę że tylko przebarwiłeś kabinę na szary kolor?
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #23 dnia: 15 Listopada 2012, 18:18:51 »
Spokojnie, amperomierze na tym screenie tak wyglądają. Nic z nimi nie robiłem. Ręczniki jakiego mają być koloru? Poprawie jeszcze pstryczki na czerwone.
Na czym ma dokładnie polegać ta Twoja robota przy tej kabince? Chcesz zamienić kolor tekstur na szary, przełączniki i co dalej?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline PanTraxx

  • Wiadomości: 137
  • Czasami jest inaczej niż myślisz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #24 dnia: 15 Listopada 2012, 18:21:18 »
Cytuj
Dobrze widzę że tylko przebarwiłeś kabinę na szary kolor?

Dokładnie. Ale nie miałem materiałów. Tak samo zrobił @ST44-003.

Cytuj
Na czym ma dokładnie polegać ta Twoja robota przy tej kabince? Chcesz zamienić kolor tekstur na szary, przełączniki i co dalej?

Większość narzeka na brak kabiny w szarym kolorze " Inter city".

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #25 dnia: 15 Listopada 2012, 18:24:04 »
Ale to nie przejdzie. Kiedyś zrobiłem identyczną modyfikację i nie uzyskała akceptacji.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1155
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 767
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #26 dnia: 15 Listopada 2012, 18:25:46 »
Dokładnie. Ale nie miałem materiałów.
Może to twoje niedopatrzenie ale... http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7953.msg309589.html#msg309589
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline PanTraxx

  • Wiadomości: 137
  • Czasami jest inaczej niż myślisz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #27 dnia: 15 Listopada 2012, 18:31:03 »
@ST44-003 już zaklepał :D. Poprawki.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6092
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2068
Odp: Tekstury by PanTraxx
« Odpowiedź #28 dnia: 15 Listopada 2012, 18:33:20 »
Przykro ale już na pierwszy rzut oka jest niezgodna z rzeczywistością.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio