Autor Wątek:  Wyzwalanie radiostopu przez gracza.  (Przeczytany 4917 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline karolmaszynista

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Wyzwalanie radiostopu przez gracza.
« dnia: 28 Października 2012, 18:43:37 »
Jest radio stop na szlaku jako sytuacja scenariusza, to czemu nie podłączyć tej opcji pod klawisz, np. Shift+r
Wiele maszynowców robiło by to bez powodu, ale czemu by takiej opcji nie zrobić.
Nagranie radiowe po uruchomieniu radio stopu na L61 jest.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Wyzwalanie radiostopu przez gracza.
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Października 2012, 18:45:19 »
...to czemu nie podłączyć tej opcji pod klawisz, np. Shift+r
Bo po co robić coś, co już jest zrobione? Poczytaj sobie readme.html to się dowiesz jaki to klawisz.

Offline karolmaszynista

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wyzwalanie radiostopu przez gracza.
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Października 2012, 15:38:47 »
Robię ''Znajdź''. Wpisuję radio, wpisuję stop, zatrzymanie i nic. Więc jak wyzwolić radio stop?

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Wyzwalanie radiostopu przez gracza.
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Października 2012, 15:45:00 »
Robię ''Znajdź''. Wpisuję radio, wpisuję stop, zatrzymanie i nic. Więc jak wyzwolić radio stop?

Ctrl + Pause / Break

Offline karolmaszynista

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wyzwalanie radiostopu przez gracza.
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Października 2012, 15:47:59 »
Ale to działa tylko na mój pociąg to jaki to radio stop, chociaż była akurat mijanka i dwa razy był wciskane.
« Ostatnia zmiana: 29 Października 2012, 16:06:05 wysłana przez karolmaszynista »

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Wyzwalanie radiostopu przez gracza.
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Października 2012, 17:58:58 »
Jak uruchomisz ręcznie radiostop to zadziała on na wszystkie pojazdy w promieniu Y (nie pamiętam ile).
« Ostatnia zmiana: 29 Października 2012, 18:04:38 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Wyzwalanie radiostopu przez gracza.
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Października 2012, 18:03:04 »
AI potrafi sobie radzić w takich przypadkach i nie stoi jak głupie po jego użyciu.

Offline karolmaszynista

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wyzwalanie radiostopu przez gracza.
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Października 2012, 19:44:28 »
Ręcznie, czyli jak?

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Wyzwalanie radiostopu przez gracza.
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Października 2012, 19:52:48 »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Wyzwalanie radiostopu przez gracza.
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Października 2012, 19:58:56 »
Ręcznie, czyli jak?
Przeczytaj raz jeszcze readme, zakładka exe. Poczytaj tam o plikach mmd...