I z racji tego iż tną bohuny niech użytkownicy naszego forum zmobilizują się i niech porobią zdjęcia na tekstury tych eksterminowanych młodych wagonów !! Od miesięcy się proszę o kilka fot, i żaden łaskaw nie raczył ruszyć cztery litery i iść na stację sfotografować..... Gdybym miał możliwość bym sam sobie sfotografował. I teraz oto sp. Przewozy Regionalne pokazała swoje rogi iż się nie liczy z pasażerami i woli puścić kibla (EN57) z plastikowymi siedzeniami niż wygodnego oraz bardzo przyjemnego w jeździe wagonu piętrowego nie aż takiego starego, ponieważ jak na polskie warunki jest to młody wagon, który nie dość że pomieści dużą liczbę pasażerów to i jak pisałem jest bardzo wygodny. Nie wiem dla czego, ale ten wagon jest moim ulubionym wagonem i bardo mnie to boli że takie zaje**** wagony tną na żyletki. Masakra. Według mnie to samorządowa spółka powołana przez Urząd Marszałkowski woj. Śląskiego tzn. Koleje Śląskie powinna się zainteresować kupnem tych 40-stu wagonów Bmnopux. Przypomnę iż wagony z oznaczeniem Bmnopux są zdatne do jazdy i większość z nich przeszła naprawy główne czy rewizyjne. Więc KŚ na jakiś czas nie musiały by się martwić o ich stan techniczny ponieważ jako tako są zadbane. Ale oczywiście mała modernizacja na ówczesne czasy była by wskazana, czyli dodanie wyświetlaczy LCD oraz informacji gdzie skład jedzie i itp... wbudowanie klimatyzacji oraz wstawienie drzwi odskokowo-przesównych, które za to zaś mają plus automatycznie się zamykają a otwierają poprzez przycisk tak jak w Elfach czy Stadlerach. Tym oto sposobem zniwelowali by ciągły problem w zimę z zaśnieżaniem przedsionka przy wejściu/wyjściu do wagonu. Poniżej przedstawiam przerobione te same wagony w Niemczech. Tam zaś stoją i gniją ponieważ owe wagony są stopniowo zastępowane nowoczesnymi wagonami piętrowymi typu Push & Pull Bombardiera trzeciej bądź drugiej generacji.