Autor Wątek:  Dźwiękowe błędy  (Przeczytany 4000 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline UAZownik

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Dźwiękowe błędy
« dnia: 30 Września 2012, 13:59:40 »
Od pewnego czasu zauważam w maszynie dziwne zachowywanie się różnych dźwięków, najczęściej odgłosów silników. Otóż dla przykładu: odpalam scenerie Linia61+l144 Towarowy 1, wszystko pięknie ładnie, aż do spotkania EU07-15XX na sąsiednim torze. Dźwięk jej silników jakby się zapisał i przez cały czas trwania sesji był odgrywany bez jakichkolwiek zmian.... Nie pomagało wychodzenie z symulatora, oddalenie się na drugi koniec mapy i inne tricki. Jak na złość dzieje się to dość często też na innych sceneriach, ale w większości przypadków pomaga lot na drugi koniec mapy, jednak czasem i to nie pomaga...

Czy jest to jakiś błąd, którego trzeba szukać u mnie, czy to jakaś znana maszynowa czkawka? Jest jakaś recepta jak no naprawić?

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Dźwiękowe błędy
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Września 2012, 14:07:54 »
Ja mam na to sposób. Odleć od tej lokomotywy co powoduje błąd jak dźwięk ucichnie naciśnij F4 i nie wracaj w trybie wolnej kamery bo błąd powróci.

Offline UAZownik

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Dźwiękowe błędy
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Września 2012, 14:30:30 »
Ale ja już napisałem: Dźwięk jej silników jakby się zapisał i przez cały czas trwania sesji był odgrywany bez jakichkolwiek zmian.... Nie pomagało wychodzenie z symulatora, oddalenie się na drugi koniec mapy i inne tricki.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Dźwiękowe błędy
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Września 2012, 14:34:20 »
...Nie pomagało wychodzenie z symulatora...
Może Ci się winamp załączył?

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Dźwiękowe błędy
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Września 2012, 14:40:07 »
Z tego co wiem to jest blad w EXE. Dzwieki sa odgrywane w odleglosci 2km od kamery, a przy naglej zmianie jej polozenia nie chce zmienic sie jej odleglosc od zrodla dzwieku. Podlec kamera na te 2km do zrodla dzwieku, to problem powinien ustac.

Offline UAZownik

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Dźwiękowe błędy
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Września 2012, 14:41:53 »
Nie, po pierwsze używam WMP, po drugie chodziło mi o to, że po włączeniu z powrotem dźwięk dalej występuje.

Co do odległości, drugi koniec l144 to chyba jednak więcej niż 2km... :D

Offline szogun

  • Wiadomości: 5632
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 568
Odp: Dźwiękowe błędy
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Września 2012, 14:43:18 »
Cóż, zanim wrócisz F4 do kabiny to odlatuj od wszelkich źródeł dźwięku (prócz loka którego się prowadzi), a jak już coś takiego się zdarzy to podleć w okolice obiektu którego dźwięk się "zaciął".
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 748
Odp: Dźwiękowe błędy
« Odpowiedź #7 dnia: 30 Września 2012, 14:44:55 »
Przecież to zjawisko nie występuje od dziś, tylko od dawna i jakoś za wiele osób się nie żali ehhh.

  Dodano: 30 Września 2012, 14:49:13
Jasne tak by nie powinno, ale co póki jest. Z resztą Piotrek wyraźnie napisał http://eu07.pl/forum/index.php/topic,21966.msg305991.html#msg305991czyli zmiany są w toku.
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2012, 14:49:13 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Dźwiękowe błędy
« Odpowiedź #8 dnia: 30 Września 2012, 14:55:22 »
Czasami jest też odwrotnie - jesteś przy jakimś źródle dźwięku w trybie freefly (F4) i ponownym wciśnięciem F4 wracasz do kabiny - dźwięk tego źródła słyszysz nadal. Musisz zbliżyć się do źródła na pewną odległość, by dźwięk ucichł. Wszystko przez nagłe przenoszenie się kamery przy jednoczesnym braku oddziaływania na dźwięki.