Autor Wątek:  Problem detonatorów od kuchni  (Przeczytany 5029 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gneisenau

  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem detonatorów od kuchni
« dnia: 09 Listopada 2004, 17:42:55 »
Witam. Chciałem omówić problem dotyczący detonatorów nvidii. Jak wiadomo symulator nie odpala u posiadaczy sterowników o numerach  6x. Wiadomo także, że póki co jedynym wyjściem z tej sytuacji  jest instalacja tych oznaczonych 5x i niżej. No i właśnie tu pytanie do autorów, a mianowicie, czy zostanie dodana obsługa najnowszych detonatorów? Jeszcze do niedawna nie było z tym problemów, lecz coraz więcej nowych gier wymaga pixel shadera 2i3,  cinefx2-3 oraz innych funkcji directX 9, dla  których wsparcie dostaniemy instalując najnowsze stery. Problem tyczy się także wydajności, gdyż posiadacze fx5900-5700, nie mówiąc już o tych z numerami powyżej 6000 będą ograniczeni detonatorami optymilizowanymi pod gf4mx i titanium.
*Snuff*
Bo to miłość.. do tabaki

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Problem detonatorów od kuchni
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Listopada 2004, 19:10:17 »
Więc tak... Jeśli chodzi o przystosowanie symka do nowszych wersji... Nie jestem programistą, ale wydaje mi się, że trzebaby było powprowadzać duże zmiany w kodzie programu, a nie jestem pewien, czy będzie Autor kodu miał czas, aby to zmienić. Dla zainteresowanych podam nową specyfikację OPENGL w wersji 2.0 http://www.opengl.org/documentation/opengl_current_version.html

Offline hejnal

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Re: Problem detonatorów od kuchni
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Listopada 2004, 21:18:14 »
Cytat: "Gneisenau"
coraz więcej nowych gier wymaga pixel shadera 2i3,  cinefx2-3 oraz innych funkcji directX 9, dla  których wsparcie dostaniemy instalując najnowsze stery.


Stary zdecyduj, albo gry albo MaSzyna. ;)

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Re: Problem detonatorów od kuchni
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Listopada 2004, 22:39:57 »
Cytat: "Gneisenau"
...Problem tyczy się także wydajności, gdyż posiadacze fx5900-5700, nie mówiąc już o tych z numerami powyżej 6000 będą ograniczeni detonatorami optymilizowanymi pod gf4mx i titanium.

O problemie wydajności będzie można zapomnieć jak wyjdzie Nebula. Bo będzie na nowym silniku oparta. Jak się nie mylę to silnik pochodzi z firmy RadeonLabs. Więc pozostaje tylko czekać i potam szukać szczęki, bo i graficznie będzie super i wydajnościowo także. Poza tym jak autorzy zapowiadają będzei wiele nowości związanych z obsługą.

Offline Gneisenau

  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem detonatorów od kuchni
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Listopada 2004, 07:42:44 »
Nie zrozumiałeś mnie :) Miałem na myśli inne gry, wymagające najnowszych funkcji directx9,,a także samej wydajności. NP.Battlefield Vietnam wyświetla mi komunikat, że nie używam odpowiedznich sterowników. I rzeczywiście w grze wyświetlają się różne nieciekawe rzeczy  screen dla zainteresowanych. Nebula z tego co wiem takich wymagań miec nie będzie:P
*Snuff*
Bo to miłość.. do tabaki

Offline Piter

  • Wiadomości: 104
  • We8, mordo ty moja!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Problem detonatorów od kuchni
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Listopada 2004, 10:01:23 »
Cytat: "Gneisenau"
Nie zrozumiałeś mnie :) Miałem na myśli inne gry
Gneinesau, masz taki podpis, ze po tobie najmniej bym sie tego spodziewal... Ty chyba pomyliles forum!

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1465
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Problem detonatorów od kuchni
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Listopada 2004, 12:16:04 »
Podsumuje temat, wlasnie doszedlem przyczyny wysypywania sie symulatora na nowszych sterownikach i zastanawiam sie jak to obejsc zeby dzialalo jak trzeba. Pierwsze proby pomyslne - na detonatorach w wersji 66.93 dla Windowsa 2000 symulator dziala.
Pozdrawiam,
Winger

Offline Gneisenau

  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem detonatorów od kuchni
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Listopada 2004, 16:20:04 »
Cytat: "Piter"
Cytat: "Gneisenau"
Nie zrozumiałeś mnie :) Miałem na myśli inne gry
Gneinesau, masz taki podpis, ze po tobie najmniej bym sie tego spodziewal... Ty chyba pomyliles forum!

Nie rozumiem....
Cytat: "Winger"

Podsumuje temat, wlasnie doszedlem przyczyny wysypywania sie symulatora na nowszych sterownikach i zastanawiam sie jak to obejsc zeby dzialalo jak trzeba. Pierwsze proby pomyslne - na detonatorach w wersji 66.93 dla Windowsa 2000 symulator dziala.

To super
*Snuff*
Bo to miłość.. do tabaki