Przedstawiam kolejny scenariusz do realistycznej trasy l61+l144. Na potrzeby scenariusza sceneria przeszła drobne poprawki (opis w info.txt).
Kilka uwag:
- Scenariusz różni się nieznacznie od scenariusza, który był dostępny na mojej stronie internetowej (zalecane pobranie paczki z tego tematu).
- Scenariusz przebiega bez zakłóceń w momencie, gdy przestrzega się prędkości drogowej ujętej w SRJP. W przeciwnym wypadku niektóre semafory mogą nie podać sygnału zezwalającego na dalszą jazdę, dlatego warto traktować misję jak poważną symulację (zresztą tak jak cały projekt EU07).
- Przestrzegając prędkości drogowe odbędziemy służbę z dokładnością do 0.1 minuty na lokomotywie (o ile nie załączą się losowo alternatywne zdarzenia), która jest domyślnie ustawiona w scenariuszu (model 303e). W przypadku zmiany lokomotywy na inną lub modelu na inny, np. 4e-zez, czasy przyjazdu na poszczególne stacje mogą ulec zmianie. Przykładowo możemy przyjechać 1 minutę wcześniej niż wskazuje rozkład. Takie zjawisko zaobserwowano prowadząc model 4e-zez. Różnice te wynikają z nieunormowanych parametrów haslera w zależności od modelu lokomotywy.
Czas symulacji to ok. 35 minut. Paczka do pobrania:
>> LINK <<Przedstawiam kolejny scenariusz do scenerii l61 l144.
Służba odbywa się na pociągu pośpiesznym TLK Opolanin.
Czas symulacji to ok. 35 minut.
-------------------------------------------------------------
Scenariusz pomogli przygotować następujący użytkownicy:
- Betatesterzy i Developerzy: testy
- jochand: przygotowanie tekstury
- libertyn89: użyczenie głosu
- mama PanMechanika: użyczenie głosu
- PanMechanik: użyczenie głosu
- raf49: użyczenie głosu
- szogun: użyczenie głosu
- Tomaszek_Lodz: użyczenie głosu
- ZiomalCl: obróbka nagrań RT
-------------------------------------------------------------
Na potrzeby scenariusza poprawiłem kilka niedociągnieć
w samej scenerii:
- dodanie przechyłek na większości łuków
- dodanie w miejscach ograniczeń w torach parametru
"damage" z odpowiednią wartością, co powoduje że pociąg
jest bardziej podatny na wstrząsy i wydaje inne dźwięki
niż pociąg jadący po torze sprawnym
- dodanie wskaźników w11 przed tarczami ostrzegawczymi
w przepisowej odległości
- dodanie rezonatrów SHP przed semaforami i tarczami
ostrzegawczymi
- zmiana podsypki na najbardziej uszkodzonym odcinku
(ograniczenie do 30 między Lbc a Paw)
- zmodernizowanie odcinka Fosowskie - Ozimek i podniesienie
prędkości drogowej
-------------------------------------------------------------
Podczas testów okazało się, że scenariusz wykazuje błędy jeśli
nie przestrzega się szybkości ujętych w SRJP i WOS-ie. Należy o
tym pamiętać i nie zgłaszać niepotrzebnie błędów.
-------------------------------------------------------------
Proszę zapoznać się z opisem misji!
Scenariusz przystosowany do PC2011.
-------------------------------------------------------------
Przyjemnych służb życzy Benek.
09.2012 r.