Autor Wątek:  Forum MOTOR  (Przeczytany 9440 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Forum MOTOR
« dnia: 05 Listopada 2004, 19:52:44 »
Nic tam nie ma...

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Forum MOTOR
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Listopada 2004, 22:40:52 »
Szczegóły :-)
Pozdrawiam, Nicolass

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Forum MOTOR
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Listopada 2004, 23:21:52 »
Primo - może byście się skupili na robieniu modeli na początku - polecam zajęcie się nie tylko taborem ale także budynkami.

Secundo - po co oddzielne forum?

Nie lepiej zalozyc na tym? W tym momencie uzytkownicy MaSzyny beda mieli mozliwosc dostepu do info o Motorze.

Co na to Winger i McZapkie?

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Forum MOTOR
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Listopada 2004, 23:25:37 »
Popieram pomysł osobnego działu na symek motoru na naszym forum!
Pozdrawiam, Nicolass

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Forum MOTOR
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Listopada 2004, 23:59:16 »
Mozna sie zastanowic ale dopiero jak zobacze efekty pracy wieksze niz screen z godzinnej pracy nad 3dsmaxem. Jak zobacze np. porzadny model 105Na (nie musi byc jeszcze oteksturowany).
Pozdrawiam,
Winger

Offline piotrek-

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
    • http://www.ts.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Forum MOTOR
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Listopada 2004, 11:03:48 »
moim zdaniem symulator tramwaju nie tylko powinien być tutaj na forum, ale być integralną częścia symka
Lokomotywa sm31: prace wstrzymane
model 100%,

Offline Gneisenau

  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Forum MOTOR
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Listopada 2004, 14:21:20 »
Szczerze powiedziawszy zgadzam się z Piotrkiem. Po co wyważać od dawna otwarte drzwi?Przecież tramwaj to z grubsza  nic innego jak miejska lokomotywa, toteż na dobrą sprawę wystarczyłby tylko porządny model  z kabiną, oraz miejska trasa.
W pewnym sensie rozumie chęć prowadzenia osobnego projektu, no ale poki co to nie widze tego w różowych kolarach, a wiadomo przecież, że lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu
.
*Snuff*
Bo to miłość.. do tabaki

Offline Duras

  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
    • http://www.motorforum.xt.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Sens
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Listopada 2004, 15:34:13 »
W pewnym sensie jest integralna czescia, poniewaz wykorzystuje czesc materialow (miedzy innymi edytor) z Nebuli. Obecna fizyka jest przerobiona fiza z eu07 :)

W przyszlosci moze powstana dwa odgaleznienia tworcow: Motoru i Nebuli..

Nie mam nic przeciwko aby Motor byl integralna czescia Nebuli....
Tramwaj fajna rzecz... www.motor.xt.pl

Offline piotrek-

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
    • http://www.ts.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Forum MOTOR
« Odpowiedź #8 dnia: 06 Listopada 2004, 18:13:57 »
moim zdaniem motor pwinien być integralną częścia nebuli
fajnie by było odpalić symulator i przebierać sobie w większej ilości tras itp.
a i tworzenie tras, np: jedna duża warszawa, mozna wybrać misje jazdy tramwajem, kolejką skm ( czy jak to sie w wawie nazywa )
rewelacja by była
Lokomotywa sm31: prace wstrzymane
model 100%,

Offline Duras

  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
    • http://www.motorforum.xt.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Forum MOTOR
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Listopada 2004, 18:18:34 »
To bedzie i bez polaczenia z Nebula (Trasy itp...)


Sprawy z motorem kierujcie na to forum www.motorforum.xt.pl
Bo tutaj juz nic procz tego nie bede pisac
Tramwaj fajna rzecz... www.motor.xt.pl

Offline iwan

  • Administrator
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
    • Fotki na TWB
  • Otrzymane polubienia: 30
Forum MOTOR
« Odpowiedź #10 dnia: 06 Listopada 2004, 23:23:22 »
Cytat: "Duras"
To bedzie i bez polaczenia z Nebula (Trasy itp...)

Sprawy z motorem kierujcie na to forum www.motorforum.xt.pl
Bo tutaj juz nic procz tego nie bede pisac


Alez mnie tacy ludzie wkurzaja - podobno sie obraziles? To idz juz stad...
/Krzysztof Waszkiewicz/ <iwan@eu07.pl> http://www.eu07.pl
tel: +48667841589
********* Non sunt multiplicanda entia sine necessitate *********

adampkp

  • Gość
Forum MOTOR
« Odpowiedź #11 dnia: 07 Listopada 2004, 12:06:55 »
Cytat: "Gneisenau"
Szczerze powiedziawszy zgadzam się z Piotrkiem. Po co wyważać od dawna otwarte drzwi?Przecież tramwaj to z grubsza  nic innego jak miejska lokomotywa, toteż na dobrą sprawę wystarczyłby tylko porządny model  z kabiną, oraz miejska trasa.


A moim zdaniem to wcale nie jest to samo. Robiąc symulator kolejowy należy skupić się jedynie na wiernym odwzorowaniu zasad ruchu kolejowego, samochody to tylko dodatek. Natomiast ruch tramwajowy jest integralną częścią ruchu drogowego. Nie wyobrażam sobie symulatora tramwaju bez skrzyżowań, licznych samochodów, sygnalizacji świetlnej itd. To raz.

Dwa, linie kolejowe w dużej mierze przebiegają przez tereny niezurbanizowane, natomiast tramwaj to cecha charakterystyczna większych miast. A większe miasto to dużo bloków, sklepów, etc. Nie wiem po prostu, jak z FPS...
Mimo wszystko życzę Twórcom powodzenia i pozdrawiam!

Offline Gneisenau

  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Forum MOTOR
« Odpowiedź #12 dnia: 07 Listopada 2004, 12:19:48 »
Oj chyba przeceniasz możliwości silnika mówiąc o kilkunastu-kilkudziesięciu pojazdach sterowanych AI + należycie zurbanizowana trasa. A co do reszty to tak- napisałem przecież "miejska trasa", a to chyba coś znaczy :P
*Snuff*
Bo to miłość.. do tabaki

adampkp

  • Gość
Forum MOTOR
« Odpowiedź #13 dnia: 07 Listopada 2004, 17:38:07 »
Cytat: "Gneisenau"
Oj chyba przeceniasz możliwości silnika mówiąc o kilkunastu-kilkudziesięciu pojazdach sterowanych AI + należycie zurbanizowana trasa.


No właśnie, to jak w takim razie ma wyglądać ten symulator? Jazda tramwajem wśród kilku bloków po pustych ulicach? :) Jeśli tak, to w przeciwieństwie do świetnej "Maszyny", tamten symulator nie będzie realistyczny (nie myślę tu o samej fizyce pojazdów, ale o całości)... I na to chciałem zwrócić uwagę w poprzednim poście.

Czołem! ;)

Offline Duras

  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
    • http://www.motorforum.xt.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Forum MOTOR
« Odpowiedź #14 dnia: 08 Listopada 2004, 17:53:54 »
Cytat: "iwan"
Cytat: "Duras"
To bedzie i bez polaczenia z Nebula (Trasy itp...)

Sprawy z motorem kierujcie na to forum www.motorforum.xt.pl
Bo tutaj juz nic procz tego nie bede pisac


Alez mnie tacy ludzie wkurzaja - podobno sie obraziles? To idz juz stad...


Nie obrazilem sie.... :)
Mialem fatalny tydzien (Remont pokoju, wszedzie graty sie poniwieraly)
ale juz mi sie chumor poprawil :>
Tramwaj fajna rzecz... www.motor.xt.pl

Offline Duras

  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
    • http://www.motorforum.xt.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Forum MOTOR
« Odpowiedź #15 dnia: 08 Listopada 2004, 18:00:56 »
Cytat: "adampkp"
Cytat: "Gneisenau"
Szczerze powiedziawszy zgadzam się z Piotrkiem. Po co wyważać od dawna otwarte drzwi?Przecież tramwaj to z grubsza  nic innego jak miejska lokomotywa, toteż na dobrą sprawę wystarczyłby tylko porządny model  z kabiną, oraz miejska trasa.


A moim zdaniem to wcale nie jest to samo. Robiąc symulator kolejowy należy skupić się jedynie na wiernym odwzorowaniu zasad ruchu kolejowego, samochody to tylko dodatek. Natomiast ruch tramwajowy jest integralną częścią ruchu drogowego. Nie wyobrażam sobie symulatora tramwaju bez skrzyżowań, licznych samochodów, sygnalizacji świetlnej itd. To raz.

Dwa, linie kolejowe w dużej mierze przebiegają przez tereny niezurbanizowane, natomiast tramwaj to cecha charakterystyczna większych miast. A większe miasto to dużo bloków, sklepów, etc. Nie wiem po prostu, jak z FPS...
Mimo wszystko życzę Twórcom powodzenia i pozdrawiam!


Ja na razie tego rozowo nie widze....
Chyba ze masz super engine (nie pogardze tym z Half-Life 2 ;))....
Jak na razie to na P4 2,4 karta z 64 (jakas intela)
512 Mb Ram mam na trasie z masa budynkow 65 Fps wiec jak sie doda mase samochodow to bedzie kolo 0....

Na razie musi byc pusta trasa(oczywiscie z wszystkimi elementami miasta), ewentualnie jakies trawaje od czasu do czasu kierowane przez AI
Tramwaj fajna rzecz... www.motor.xt.pl

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Forum MOTOR
« Odpowiedź #16 dnia: 08 Listopada 2004, 20:23:53 »
A może zrobiłbyś jakąs subskrypcje nowości wysyłaną na maila? Chętnie bym się na coś takiego zapisał. Napisz też pare słów, jak tam prace, posuwają się do przodu?
Pozdrawiam, Nicolass

Offline Duras

  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
    • http://www.motorforum.xt.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Zgodnie
« Odpowiedź #17 dnia: 09 Listopada 2004, 16:08:58 »
Wszystko idzie zgodnie z planem.....

Na razie najwiekszym problemem jest exportowanie modeli na format nebuli....
Mam co prawda pluigna do maxa ale on jest do 5, a gosc ktory mi robi modlele ma 6 :>
wiec nie dziala.....
Moze ktos ma sdk do maxa 6 ? (i nie mowcie ze ma byc na plycie bo gosc ta 6 z neta sciagnal)
lub maxa 5 ?
odpowiedzi na priv.
Tramwaj fajna rzecz... www.motor.xt.pl