Autor Wątek:  Glos, Logistyka, Ustawienia  (Przeczytany 4416 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tomek

  • Gość
Glos, Logistyka, Ustawienia
« dnia: 18 Czerwca 2003, 21:41:05 »
Witam ponownie,

Kilka spraw chcialem poruszyc:

1.  Przejechalem sie ET22 i mialem wrazenie ze lok po podkladach jechal a w kabinie pelno talerzy. :)  W sumie odglos obreczy to dobra rzecz ale mysle ze ten glos powinien byc bardziej przypadkowy niz systematyczny.  Teraz zawsze jest on kiedy ostatnia os przejezdza przez zlacze.  Robi sie to strasznie monotonne i na dokladke ma sie wrazenie ze to wlasie ostatnia os jest skopana., resor lozysko czy cos :-)  Druga sprawa to na zakrecie powinny obrecze chyba czescie i dluzej zgrzytac.
Skrzypienie obreczy jest bardziej jak syczenie niz ostrzenie sikiery, czy sie myle?

2.  Druga spraw to symafory.  Albo kiedys tego nie widzialem albo co.  Dzialaja one troche pomieszanie.  Np:  wyjazd ET22 ma pierw zolty a po chwili robi sie zielony.  Wjazd na Wielki Kac ma SBL zolty, a symafor wiazdowy pokazuje 40 km/h.

3.  Symafor wjazdowy do Koniewic jest odwrucony.  To znaczy odchylony jest w przeciwnym kierunku. (od toru)

4.  Co sie stalo z silnikami? W zdjeciach z czerwca ten w srodku to jaka to klasa ? :)
 

Pozdrawiam

Tomek

P.S.  Moze niektore komentarze sa juz stare, dawno mnie tutaj nie bylo i na dokladke forum sie zmienil.

Offline Seba

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Glos, Logistyka, Ustawienia
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Października 2003, 12:05:18 »
ET22 tak mają, to nie obręcze to podkładki na sztycach resorowych :-)

Offline OERLIKON

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Glos, Logistyka, Ustawienia
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Października 2003, 13:49:42 »
Po pierwsze kol.Tomek:semafor a nie symafor,który ma sygnal pomaranczowy dla wyjazdu ET 22, a potem zmienia sie na zielony działa prawidłowo. Z tym drugim jesli tak jest jak mówisz : ze widzisz na SBL (ostatnim) pomaranczowy i jednoczesnie na wjeździe widzisz 2 pomaranczowe -to faktycznie jest błąd...
natomiast jesli najpierw widzisz na SBL pomaranczowy,a po przejechaniu SBL-a widzisz na wjeździe sygnał S13,to wszystko jest w porządku.Często sie zdarza iż wjazd podany na semaforze głownym zostaje po minęciu poprzedzającego semafora.(w przypadku blokady PP),na SS sygnały są sterowane samoczynnie-to moze byc powód tego zmiennego sygnału na semaforze wyjazdowym,(wyjazd na blokadę samoczynną).

[%sig%]
Mechanik PKP Cargo Gliwice. ZT (Katowice)

Tomek

  • Gość
Re: Glos, Logistyka, Ustawienia
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Października 2003, 22:23:09 »
To tak dawno bylo, w czerwcu.  Ale do kol Oerlikona, rozumie o co chodzi i jest tam blad.  Dawno juz nie jezdzilem tamtedy ale tak mi sie to przypomina.

Pozdrawiam

Tomek

P.S. A te podkladki do resorow nie mozna sparowac??????????  Zawsze bylem przekonany ze to byly obrecze bo w koncu ciezka lokomotywa z trzema osiami na wozek Co'Co'.