Autor Wątek:  Uparte zwrotnice  (Przeczytany 3147 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stach L.

  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Uparte zwrotnice
« dnia: 03 Listopada 2004, 12:16:26 »
Czy wie ktoś co zrobić ze zawrotnicą która uparcie po wciśnięciu t lub T przestawia się i wraca do stanu wyjściowego? Jeśli przytrzymam klawisz to pozostanie w pozycji zmienionej ale na tak długo jak jestem w zasięgu czyli teoretycznie nie da się przejechać zwrotnicy w wybranym kierunku. Sprawa dotyczy trasy JelitkowoBT EN57 przy prowadzeniu eu06 z piętrusami. W miejscu w którym wjeżdża się na szlak dwutorowy układ zwrotnic kieruje mnie na tor przeznaczony dla kierunku przeciwnego a nim na stacji docelowej da się tylko wjechać na stojący tam EN57.
Przypadek ten dotyczy większości zwrotnic na trasie ale pozostałe nie przeszkadzają aż tak bardzo. Dodam też że taki dziwny przebieg (zawsze kierowany byłem na odpowiedni tor przy wjeździe na dwutorówkę) ustawia się od czasu gdy podmieniłem pliki zwrotnic na te uwzględniające  ręczne kierowanie. Co zrobić aby zachowując możliwość ręcznego sterowania w scenerii albo ujarzmić te szalone zwrotnice albo ustwić właściwy przebieg na tym ww rozjeździe?
SL

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Uparte zwrotnice
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Listopada 2004, 13:25:05 »
Moze przypadkiem podmieniles scn na starszy. W poprzedniej wersji za mostem sklad byl kierowany na zly tor. Musisz w scn zamienic ktorys + z -. Nie pamietam juz ktory :/
Reaktywacja ?

Offline Stach L.

  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Uparte zwrotnice
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Listopada 2004, 18:45:38 »
A więc tak:
- najpierw wogóle usunąłem linijkę z eventem dla zwrotnic -efekt: w Zagórzu poprawa wszystkie zwrotnice na wprost (przedtem była tylko pierwsza drugą trzeba było rozpruć), w Mięsiskach Wielkich nie muszę już zjeżdżać na mijankę przejeżdżam po głównym torze, Ozorków czyli ten newralgiczny punkt niestety bez zmian - dalej na dwutorówkę wjeżdża się nie tak jak trzeba
- po Twojej odpowiedzi też nie wiedząc który plus zmienić na minus zmieniłem wszystkie -efekt: próba pierwsza wylatuję z torów za Zagórzem -jeżdżę luzem bez składu dla oszczędności czasowych - bocznikowanie po 10 sek jazdy, wylot z trasy po minucie :))), próba druga Zagórz poprawa wszystkie zwr. na wprost, M. Wielkie głównym torem - poprawa, Ozorków niestety nadal bez zmian...
Mam wersję ściągniętą w lipcu, nie było na niej jeszcze żadnych eksperymentów wszystko co było robione to podmienione pliki zwrotnic ale to w katalogu a nie w pliku trasy.
SL