Autor Wątek:  Coś nie tak.  (Przeczytany 2392 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ŁukaszWrocław

  • Wiadomości: 69
  • Linia 355 - km 53 :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Coś nie tak.
« dnia: 15 Sierpnia 2012, 18:44:10 »
Witam. Dziś postanowiłem wziąć się za teksturowanie. Pierwszy raz mam w tym doczynienia. Co prawda amator ze mnie, ale spróbować zawsze można. Chodzi o to. Pobrałem wtyczke .dds do Gimp. Otworzyłem plik "en57-112ra.dds". Ze zdjęć wyciąłem odpowiednie fragmenty. I nakładałem je na te które były. Ukończyłem czoło, więc postanowiłem sprawdzić jak to będzie wyglądać. Oczywiście wcześniej zapisałem plik i zastąpiłem ten który już był. Uruchomiłem starter, po czym wstawiłem "kibla" którego edytowałem. I oto efekt. Człon stał się biały. Prosiłbym o pomoc w tej sprawie.
Jeśli masz problem z symulatorem pisz na forum w dziale "Pomoc Doraźna" Przedtem upewnij się czy nie ma już gdzieś odpowiedzi na Twoje pytanie. Przeczytaj także plik readme.html. Jeżeli jednak nie znajdziesz odpowiedzi na problem, wtedy napisz temat.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Coś nie tak.
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Sierpnia 2012, 18:50:43 »
Wybrałeś złą kompresję DDS-a.

Offline ŁukaszWrocław

  • Wiadomości: 69
  • Linia 355 - km 53 :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Coś nie tak.
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Sierpnia 2012, 18:51:20 »
Wybrałeś złą kompresję DDS-a.

To znaczy ? Mówiłem już że jestem początkującym ;)
Jeśli masz problem z symulatorem pisz na forum w dziale "Pomoc Doraźna" Przedtem upewnij się czy nie ma już gdzieś odpowiedzi na Twoje pytanie. Przeczytaj także plik readme.html. Jeżeli jednak nie znajdziesz odpowiedzi na problem, wtedy napisz temat.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Coś nie tak.
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Sierpnia 2012, 18:52:59 »
Każda tekstura w DDS-ie ma określoną kompresję obrazu. W symulatorze używa się jednej. Poczytaj tutaj w jakim formacie kompresji zapisywać tekstury DDS. http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19535.0.html

Offline ŁukaszWrocław

  • Wiadomości: 69
  • Linia 355 - km 53 :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Coś nie tak.
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Sierpnia 2012, 18:54:54 »
Dziękuje. Dalej będę próbował swoich sił.

Jeśli masz problem z symulatorem pisz na forum w dziale "Pomoc Doraźna" Przedtem upewnij się czy nie ma już gdzieś odpowiedzi na Twoje pytanie. Przeczytaj także plik readme.html. Jeżeli jednak nie znajdziesz odpowiedzi na problem, wtedy napisz temat.