Lelek i ja (lalek) to dwie rozne osoby i zupelnie przypadkowa zbieznosc. Uzupelnilem profil o avatar, zeby latwiej bylo nas rozroznic. Niestety z chodzeniem po torach nie jest tak. Cala stacja jest monitorowana, a od niedawna zamontowano bramki (takie jak na lotniskach) i bez biletu nie mozna sobie tak po prostu wejsc na perony. Na szczescie z parkingu naziemnego widok jest dosc dobry i jezeli jestem na stacji, to zawsze stamtad staram sie cos zlapac. Niestety stacja mimo, ze jest duza, to jednak rzadko mozna spotkac zaparkowana lokomotywe liniowa na zeberku. Ze stacja towarowa w Perth jest podobnie, z ta roznica ze jest tylko jeden wjazd i rowniez obawiazuje bezwzgledny zakaz wchodzenia na tory (wszedzie znaki takie, jak w zalaczniku). Nie zmienia to faktu, ze wrzuce co mam na temat Class 66.
Czym ten eaos różni się od pozostałych? Ja mam problemy w znalezieniu różnic między czterema wariantami naszych 412W. Model zawsze można przerobić.
Opisze to w oddzielnym watku. Skoro przerobienie modelu nie stanowi dla Was problemu rezerwuje zdjecia.
Dodano: 02 Stycznia 2016, 00:19:23
Zdj na tex Pociągu Papieskiego.
EN61-01
xxxAutorem zdjęć jest Gordon Freeman (GF Sna), autor strony
http://msts.cba.pl/. W przypadku wykorzystania materiałów proszę o umieszczenie informacji o autorze zdjęć (
GF Sna). Dziękuję.
Usuwam na życzenie autora.
adsim