0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
http://www.youtube.com/watch?v=Qs2sGp4aWHs&feature=channel&list=UL
Część mechanicznaLiczba lokomotywa 182 i 183 z poprzedniej serii 181, z którego są całkowicie uzyskane, różnią się jedynie w szczegółach. Lokomotywy są zaprojektowane jako pole z dwóch przednich maszyn siedlisk i centralnych personelu maszynowni. Po obu stronach jest sześć prostokątnych okien, dwa z każdej strony otwierane, seria 182), numer 183 na każdej stronie ma tylko jedno otwierane okno. Rolety dachowe są na 182 i 183 linii nachylonych do środka zamiast na zewnątrz, podobnie jak w przypadku wielu 181st Numer 182 jest brak wielu 183 różnych dekoracyjną listwę na dole obudowy. Siedliska są nowo otwarte drzwi po obu stronach. Rama jest połączona z dwoma trzech osi wózków za pośrednictwem czopów, umieszczonych głęboko w szafie rack. Numer podwozia 181, w odróżnieniu od krótkim rozstawem osi, co następuje zmniejszenie zużycia toru na łukach. Pudełko lokomotywa jest przechowywany na wtórnych vyružení resory piórowe, w odbudowie ale resory piórowe zastąpione spiralnej sprężyny. Podstawowym zawieszenie jest takie samo jak 181 seria wykonana wraz z resorami cylindrycznych sprężyn śrubowych. Seria 183 ma zawieszenie wahacz nałożonego na ostrzu, a 181 i 182 serii mają ostrza zamiast kolców. We wszystkich trzech podwozia są przechowywane łożyska tlapovými silników trakcyjnych, że oś biegów napęd na obie strony. Układ hamulcowy składa się z hamulca ręcznego, ciśnienie hamowania i automatycznego samoczynnego hamulca. Hamulec ręczny działa na dwóch sąsiednich podwozia osi. Automatyczne ciśnienie hamowania jest kontrolowany przez dwa zaciski DAKO BS2, samoczynny hamulec jest sterowany przez dwa DAKO BP zaworów hamulcowych. Dwie sprężarki o napędzie elektrycznym są typu K 2 Lok. Cztery główne zbiorniki o łącznej objętości 1330 litrów (p = 8 bar), dwa dodatkowe zbiorniki powietrza o łącznej objętości 300 l zawór hamulca typu DAKO jest L, odpowiednio. DAKO GP po rekonstrukcji. Sześć hamulcowy cylinder o średnicy 12 "(Pmax = 4 bar). Wszystkie osie są hamowane podwójny hamulec bieżnika. Dostawa piasku wynosi 2200 kg.Część elektrycznaCzęści elektryczne są żadne zmiany dotknęły tylko nieznacznie zmodyfikowanych silników trakcyjnych, które mają 182 i 183 serii sam. To jest sześć-bieg maszyna DC, wymienione albo szeregowo lub sérioparalelně sériosérioparalelně. Regulacja wydajności jest wytrzymały, rezystory są odlewane. Jazdy jest jeden stopień kołowym kontrolera sterującego, styczniki są sterowane przez electro. Wszystkich dostępnych 42 kroków prędkości, etap przejściowy i ostatni etap są šuntovací. Wbudowana sieć ma napięcie 48 V zasilana jest z akumulatora 36 NKT 120 o pojemności 120 Ah. Dwa odbiorniki prądu są dwie-ramienna konstrukcja. Lokomotywy są wyposażone w poślizg ochrony i automatycznego sterowania pociągiem systemu LS IV.
Skoro do Zająca jedzie to nie omija Bydgoszczy Wschodniej Tow.