Wydaje mi sie, ze glownym obciazeniem jest, oprocz duzej
ilosci szczegolow, duza ilosc tekstur.
W sumie tych tekstur razem z pojazdami jest chyba 80MB,
co przekracza pojemnosc wiekszosci kart graficznych -
w efekcie czesc tekstur musi byc trzymana w pamieci RAM.
Jesli chodzi o fozyke, to wlasnie pracuje nad optymalizacja -
zeby nie byla liczona fizyka stojacych dluzszy czas
na bocznicy wagonow. Nie jest to trywialne, bo trzeba
jakos taki wagon "obudzic" gdy sie do skladu
przypnie loka.
A i zysk jest bardzo niewielki - co prawda na trasie z 28 na 40fps,
ale w Koniewicach z 8.5 na 10fps, a w Wielkim Kacu
jak bylo okolo 7fps tak jest dalej (roznica w granicy fluktuacji).
Co jest logiczne - jak komputer jest obciazony w 90% grafika
to zmiana pozostalych 10% niewiele wplywa na calosc.
Aczkowliek przy dluzszych trasach z taborem rozsianym
po roznych stacjach ma to juz wiekszy sens.
Pozdr,
[%sig%]