1. Byłoby fajnie - obecnie event wygaszający dodaję do innego eventu, który jest następny w kolejce, żeby nie pisać kolejnych eventów, bo mi się nie chce. Niewątpliwie podniosłoby to realizm i oszczędziło klawiaturę scenarzysty.
2. Też ważne, ale nie miałem z tym jeszcze do czynienia.
3. Jw.
4. To nowość, przyda się do misji osobowych.
Jak do tej pory nie spotkałem się z problemem związanym z brakiem sem_info, ale 2 osoby pisały do mnie, że mają z tym problem - AI mija S1. Z tymi przebiegami to nie wiem czy to będzie miało sens - np. w scenerii będzie na sztywno 200 linijek kodu odpowiadającego za przebiegi, podczas gdy można samemu napisać jednego multipla, nie potrzebujemy ustawiać wszystkich przebiegów na scenerii jednocześnie.
EDIT.
Przeglądam jeszcze plik RFC i myślę co by można było jeszcze dodać czego @Benek jeszcze nie wymienił. Na pewno przydałoby się, żeby tory, na których ładuje się węgiel lub inny surowiec (np. na Quarku) miały już zrobione zdarzenia ładujące/rozładowujące wagony, z tym że, żeby były aktywne trzeba by było jedynie zmienić wartość jakieś memcella. Można by było to ugryźć jak przejazdy, tak żeby scenarzysta odpalając jeden event, np. Dejawy_load nie musiał się martwić o pozostałe.