Moge pomoc, jesli @CTL wyrazi taka potrzebe. Sam mam kilka zdjec sprzed 11-tu lat. Generalnie bedzie mi milo, gdyby ktos znalazl zdjecia S200 w barwach z ponizszego przykladu. W tych pomaranczowych na zdjeciach wystepuja: S242, S262 i jeszcze jedna ( za S229 na zdjeciu). Okazalo sie, ze to S230. S206 ((bledny opis na foto) miala barwy takie, jak S229). S229 - nie czynna, magazyn czesci zamiennych. Oprocz tego sa tam SM42: S417 i S418 rowniez jako magazyn czesci zamiennych. Obydwie sa w standardowej wersji. Zadna z nich nie byla przystosowana do pracy przy Wielkich Piecach (chyba, ze przed odstawieniem zdemontowano im oslony). Znalazlem tez zdjecia S206, ale nie warte nawet wstawienia. Zdjecia zrobione metoda "na detektywa" przy hutniczej stacji: Kopiec Wandy. To jest do dzis jedna z wiekszych stacji na terenie huty. Druga to Stacja Surowcowa, ale jest w srodku zakladu i bez przepustki nie da rady tam wejsc. Tam tez staly odstawione maszyny. Calosc to teren HTS w Krakowie (Huta im. Tadeusza Sendzimira w Krakowie, dawna HTiL (Huta im. Lenina w Krakowie)). Wszystkie zdjecia powstaly jeszcze przed przejeciem kombinatu przez swiatowy koncern hutniczy: ArcelorMittal, a taboru przez KOLPREM. Generalnie potrzebne sa zdjecia hutniczych S200 ode mnie z Krk, bo (oprocz spolki CTL Logistics) @CTL reszte wypisal). Jak bylem (juz po przejeciu przez Arcelor kombinatu i taboru przez Kolprem) to tam jest pustka. S206 poszla do Czech na pociecie (odstawiona w pierwszej polowie lat 90-tych. W 2004 byla to juz tylko "wydmuszka" na kolach), S229 > ?, S230 > do firmy z Debicy, S242 jezdzi w Kolpremie, S262 > ? prawdopodobnie Kolprem. Zdjecia nie musza byc idealne. CTL Logistics ma jedna S200 i tez jej zdjecia sie przydadza.