Autor Wątek:  Eventy czasowe.  (Przeczytany 3117 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Eventy czasowe.
« dnia: 31 Grudnia 2011, 12:01:06 »
Czy jest jakiś sposób na eventy odpalane czasowo? Coś ktoś, kiedyś pokazywał taki event na to, ale nie mogę tego teraz znaleźć. Nie chodzi mi tu o stosowanie kosmicznych opóźnień rzędu kilku tysiecy sekund.  Potrzebuje odpalić event po 2h od startu symulacji i samo opóźnienie multipla się do tego nie nadaje.
Łukasz Jachimek

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Eventy czasowe.
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Grudnia 2011, 12:04:57 »
A może być o określonej godzinie? Jak tak, to czytaj 1.1.12 (EventLauncher) w scenery.doc .

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: Eventy czasowe.
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Grudnia 2011, 12:06:24 »
Są tylko opóźnienia czasowe jak napisałeś oraz uruchomienie o określonej godzinie (wpis time w scenerii i godzina w eventlauncherze). Zobacz też scenerię AI_start z załącznika do tej wiadomości:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19208.msg229679.html#msg229679

W Scenery.doc jest informacja o formacie godziny w postaci hh:mm, tymczasem uruchomiony został format hhmm. Podczas wczytywania wyświetla się ta godzina w logu.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Eventy czasowe.
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Grudnia 2011, 12:08:50 »
Możesz użyć eventlaunchera, w który będzie nastawiony na 2 godziny później niż czas startu :) Możesz też użyć eventlaunchera, który będzie się wyzwalać co 7200 sekund.

EDIT: został uruchomiony taki, bo nie umiałem wtedy wczytać czasu rozdzielonego dwukropkiem.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: Eventy czasowe.
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Grudnia 2011, 13:11:12 »
Dzięki koledzy!
Łukasz Jachimek