Autor Wątek:  Jak zrobić Level Of Details; Jak mapować złożony element  (Przeczytany 4953 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6249
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2163
Jak zrobić Level Of Details; Jak mapować złożony element
« dnia: 07 Grudnia 2011, 19:10:21 »
Witam. Jak zrobić LODa w 3ds max obiektowi, który można wyeksportować do .t3d żeby można było wstawić na scenerię. Najlepiej jakby była instrukcja z obrazkami.
« Ostatnia zmiana: 08 Grudnia 2011, 15:48:50 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1469
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Jak zrobić LODa
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Grudnia 2011, 19:12:30 »
W tym przyklejonym temacie jest poradnik robienia LOD: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14390.0.html :)

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6249
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2163
Odp: Jak zrobić LODa
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Grudnia 2011, 19:24:08 »
A co to jest banan? To jest plane o współrzędnych punktów 0 0 0 nazwany banan?
Edit: Już doczytałem.
« Ostatnia zmiana: 07 Grudnia 2011, 19:29:39 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Jak zrobić LODa
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Grudnia 2011, 19:25:22 »
Na przyszłość proponuję nie tworzyć dwuznacznych tematów.
Pozdrawiam

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6249
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2163
Odp: Jak mapować złożony element.
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Grudnia 2011, 19:36:18 »
Nazwę tematu zmieniłem za jednoznaczną.
Dodano 8.12.2011
Jakiego modyfikatora użyć żeby za mapować tablice rozkładu z teksturą? Plik tekstury składa się z przodu gabloty i prostokąt którym chce za mapować boki, górę i słupki. Ewentualnie przeszło by, gdyby były dwa pliki .tga do modelu?
« Ostatnia zmiana: 08 Grudnia 2011, 15:48:28 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1469
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Jak zrobić Level Of Details; Jak mapować złożony element
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Grudnia 2011, 16:29:59 »
No łączysz obydwa pliki graficzne, a potem przy modelowaniu poszczególnych plane obiektu mapujesz w Unwrap Map.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6249
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2163
Odp: Jak zrobić Level Of Details; Jak mapować złożony element
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Grudnia 2011, 16:35:24 »
Możesz objaśnić jak korzystać z unwrap map?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t