« Odpowiedź #7 dnia: 27 Listopada 2011, 15:54:37 »
Odnośnie puszczania pociągów objazdami, to tam gdzie jest taka możliwość wybierają trasy takie gdzie jest najmniejsze ryzyko opóźnienia planowych pociągów (przy dużym ruchu na linii). Dzięki temu pociąg mimo, że mógł jechać trasą szybszą został skierowany na linię o gorszych parametrach ruchowych. W kwestii sytuacji z 23.11 faktycznie doszło do uszkodzenia sieci trakcyjnej przez pociąg 6723 w torze nr 1 (bodajże ET22 połamał patyki). Za pociąg 1602 i 86100 przysłali autobusową komunikację zastępczą a 56100 pojechał przez Głogów. Trzeba też pamiętać, że w tamtym rejonie nie ma do dyspozycji dwóch torów (tor nr 2 w trakcie modernizacji) przez co jak maszyna połamała patyki i zerwała sieć to wszystko stanęło.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76