Autor Wątek:  Znowu problem z uruchamianiem.  (Przeczytany 3525 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
Znowu problem z uruchamianiem.
« dnia: 29 Lipca 2004, 21:01:34 »
GF4200Ti WinXP, DX9.0c Detonatory 61.77 (z dx9.0b i detkami 54.64 było to samo)
Odpalam najnowszego unofficjala i się zatrzymuje na tym:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 160704v01
Renderer:
GeForce4 Ti 4200/AGP/SSE/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.1
Supported Extensions:
GL_ARB_depth_texture GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK

Patrzyłem trochę na forum i nie widziałem podobnego problemu. No chyba, że nadal trzeba instalować stery z epoki kamienia łupanego, ale myślałem, że skoro świeża wersja to problem został rozwiązany...
« Ostatnia zmiana: 14 Czerwca 2009, 06:30:27 wysłana przez REWIZOR »
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 952
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 363
Znowu problem z uruchamianiem.
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Lipca 2004, 12:36:14 »
O tym też sporo pisano..., ale proponuję zainstalować stery 45.23 i kłopot będzie z głowy. Nowe strowniki źle pracują z MaSzyną. Ja do mojej GeForce2 MX400 próbowałem róznych sterowników i doszedłem do tego, że w/w najlepiej sobie radzi.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

matek

  • Gość
Znowu problem z uruchamianiem.
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Sierpnia 2004, 18:52:34 »
Mam identyczny problem, wiec surgeon nie musisz sie czuc
osamotniony ;).
Zastosuje sie z bolem serca do zalecen Jacy, ale bardzo nie lubie sie cofac !!!
Pzdr

hunter

  • Gość
Znowu problem z uruchamianiem.
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Sierpnia 2004, 21:33:16 »
Ta wersja współpracuje z OpenGL 1.4.1, a w najnowszych ForceWare i Omega, OpenGl już jest przerobiony, ma wersje 1.5.1 . Maszyna wtedy nie działa, bo jej engine jest dość przestarzały i obsługuje stare algorytmy, a widocznie w wersji OpenGL 1.5.1 te algorytmy mają już inne nazwy, lub są usunięte.

Pozdrawiam.