« Odpowiedź #5 dnia: 30 Października 2011, 15:22:04 »
Manewry na prywatnej bocznicy nie muszą odbywać się w identyczny sposób jak manewry na kolei. Przykładem tego jest bocznica Lotos Kolej w Gdańsku gdzie zastosowali dość ciekawe sygnalizatory na rozjazdach. Podobnie na jednej z hut były sygnalizatory gdzie było czerwone i niebieskie. Czerwone oznaczało jak wiadomo stój natomiast czerwone i niebieskie oznaczało, że należy skontaktować się bodajże ze zwrotniczym czy dyżurnym ruchu. Natomist na terenie huty Katowice jest przed wjazdem na jakieś hale SBLka a w połowie miedzy jednym odstępem a drugim tarcza manewrowa… Wszystko zależy od regulaminu pracy takiej bocznicy.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76