Autor Wątek:  Jak tworzyć dźwięki do maszyny?  (Przeczytany 15367 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline StreeciarZ

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Jak tworzyć dźwięki do maszyny?
« dnia: 04 Sierpnia 2011, 08:11:21 »
Witam!
Jestem początkującym użytkownikiem forum i mam pytanie. Chciałbym tworzyć dźwięki do MaSzyny, ale nie wiem jak się do tego zabrać. Próbowałem coś dłubać w programie Audacity i po wgraniu dźwięku gra po prostu nie chce się uruchomić. ;/
I mam teraz prośbę: Czy mogę liczyć na jakąś pomoc z Waszej strony? Jakie programy polecacie do tego? Jakie ustawienia stosować itp. Liczę na jakąkolwiek pomoc, która da mi możliwość stworzenia czegoś ;).
Pozdrawiam!

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Jak tworzyć dźwięki do maszyny?
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Sierpnia 2011, 10:16:08 »
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,15306.msg213040.html#msg213040

Zerknij na link podany powyżej. Znajdują się tam istotne informację dotyczące tworzenia dźwięków.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Jak tworzyć dźwięki do maszyny?
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Sierpnia 2011, 10:29:01 »